РЕШЕНА МИСТЕРИЈА: Да ли сваког дана треба ВОЗИТИ ауто како се не би ПОКВАРИО МОТОР
Напокон можете да одахнете...
Да смо ово питање поставили пре неколико година, одговор би дефинитивно био "да". Али ствари су се знатно промениле.
Дизел аутомобили пружају знатно бољу економичност, и то сви знамо.
Али главно питање, чак и данас, јесте - да ли дизел аутомобиле морамо да возимо сваки дан како би радили како треба?
Коначни одговор је - не.
Развој ЦРДИ мотора
Тек након развоја ових мотора возачи више нису морали да пале своје дизел моторе сваки дан.
Пре тога, могло је да дође до проблема са стартовањем хладног мотора.
НЕВЕРОВАТНО: Освојио ЗЕЛЕНИ ПАКАО и постао рекордер (ВИДЕО)
АУТО ЗА ЈЕДНОГ ПРИНЦА: Ово возило иде на ВИНО и СИР
ШОК! Најављена ЗАБРАНА старих аутомобила у нашој земљи
Мотору је било потребно време да угреје гориво.
А ту је био проблем и са мехурићима ваздуха који су се скупљали у цевима и блокирали довод горива. Довољно је био да ауто стоји 10 дана и проблеми би почели да се појављују.
Али сада, са ЦРДИ моторима више нема потребе за тим.
ЦРДИ стоји за "Common Раил Дирецт Ињецтион", тачније, они дозвољавају директно убризгавање горива у мотор кроз једну линију и зато више не морате да сваки дан палите ваш дизел аутомобил.
Овај систем убризгавања састоји се од: пумпе високог притиска, заједничког вода горива у коме се ствара висок притисак (1800 бара и више у зависности од мотора), инјектора (бризгача) који су електронски контролисани, и инсталације која спаја све ове делове.
Овај систем убризгавања се карактерише испоруком горива под константно високим притиском независно од броја обртаја мотора. Резултат се може препознати у високој еластичности по моменту, смањеној потрошњи горива и смањеној емисији штетних продуката сагоревања. Гориво под високим притиском убризгава се путем електронске контроле времена и закона убризгавања, што омогућавају електронски регулисани бризгачи.
Код "common раил система", процес потискивања горива пумпе високог притиска је раздвојен од процеса убризгавања горива у простор за сагоревање. Гориво се под високим притиском константно нагомилава у заједничкој магистралној цеви без обзира на број обртаја и оптерећење мотора. Тако нагомилано гориво је спремно за убризгавање у било ком тренутку и у било ком цилиндру мотора