ОВО СТВАРА СВИМА ПРОБЛЕМ НА АУТУ, А НЕ ЗНАЈУ КАКО ДА ГА РЕШЕ: Једноставним кораком изборите се са оним што вам задаје главобоље
Велики број возача сусреће се с овим проблемом.
Издувни систем вашег аутомобила константно је изложен високим температурама, па није неуобичајено да се након неколико година метални делови ауспуха истроше и почну пропуштати издувне гасове на местима где то није пожељно.
НАЈВАЖНИЈА ЛАМПИЦА НА ИНСТРУМЕНТ ТАБЛИ: Када се упали, одвезите се ОДМАХ до мајстора
ВЕРОВАТНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Колико је опасно држати ноге на контролној табли? (ВИДЕО)
ПИТАЊЕ НАД ПИТАЊИМА: Дизне – могу ли да се чисте, зашто се кваре, поправка, замена???
Ова ситуација може имати негативне последице из неколико разлога. Прво, пробушен ауспух ствара неподношљиву буку. Друго, издувни гасови који излазе кроз пукотине нису довољно прочишћени, што резултира већим загађењем околине. Треће, издувни гасови из пробушеног ауспуха могу продрети у унутрашњост кабине, што може бити изузетно опасно по здравље.
Стога је веома важно идентификовати пробушен ауспух и предузети кораке како бисте га поправили. Иако многи мисле да је за то потребна вештина заваривања и мајсторско умеће, то не мора увек бити случај. Осим ако испушна цев није потпуно прекинута и одвојена, постоји могућност да то сами поправите.
Први корак је постављање усисивача на цев ауспуха и укључивање начина пухања ваздуха уместо усисавања. На тај начин ћете створити контра притисак који ће вам показати где се налазе рупе на вашем ауспуху. Након тога, воду помешану са сапуницом можете прскати по издувном систему. Свако место где се појаве мехурићи указује на присуство рупе кроз коју издувни гасови излазе.
Када то идентификујете, време је да поправите те рупе, а постоји неколико метода за то. За мање рупе можете користити различите течне метале који се стврдну и могу издржати високе температуре, влагу и со. Ако је рупа већа, као што је испод возила или на самом лонцу, можете користити траке за изолацију ауспуха или посебне металне спојнице како бисте прекрили оштећење.