СКАНДАЛ ДРМА СВЕТСКУ АУТО ИНДУСТРИЈУ! Сви дизелаши су ПРЉАВИ - али један је "најпрљавији"...
Преваранти су разоткривени.
Преваре у Фолцвагеновом скандалу с лажирањем емисија издувних гасова само су врх леденог брега (детаљније ОВДЕ), јер ниједан произвођач с дизел моторима не поштује норме ЕУ.
Како показује студија невладине организације Европска федерација за саобраћај и околину, ниједан произвођач не поштује норме у испуштању штетних гасова.
Ова организација је мерила емисије у 230 модела аутомобила с дизел мотором, а резултати су поражавајући:
Четири петине тих аутомобила продатих од 2010. до 2014. који у лабораторијима показују да су у складу с нормом Еуро 5 (180 г/1000 км), загађују у стварности три пута више од допуштене норме, преноси агенција Хина. Слично важи и за норму Еуро 6 (80г/1000 км) - две трећине аутомобила продатих од почетка 2015. године прелази горњу допуштену границу.
Прочитајте ОВДЕ који аутомобил је створен за шемкере.
Рено је највећи загађивач и аутомобили тога произвођача чак осам пута премашују норму Еуро 5.
Следе Ланд ровер (Ланд Ровер), Хјундаи (Hyndai) и Опел/Воксол (Opel/Vauxhall), а најмањи загађивачи према Еуро 5 су Сеат, Хонда, BMW, Форд и Пежо (Пеугеот). У категорији норме Еуро 6, највећи загађивачи су Фијат и Сузуки, чији мотори испуштају 15 пута више од допуштеног нивоа, а следе Рено-Нисан и Опел/Воксол.
Фолксваген у погледу норме Еуро 6 има најбоље резултате, али и даље његови аутомобили испуштају два пута више од допуштеног нивоа.
Укупно, око 29 милиона тих "прљавих" аутомобила возе по европским путевима, а највише их је у Француској - 5,5 милиона, затим у Великој Британији 4,3 милиона и у Италији 3,1 милиона.
ОВДЕ можете погледати америчку рекламу за легендарног југића.
Повећани ниво угљен диоксида у урбаним срединама у Европи доводе до преране смрти чак 72.000 људи годишње, наводи се у студији.
Немачки произвођач Folkswagen у септембру прошле године је признао да је у 11 милиона својих дизел мотора уградио уређаје који су омогућили да на тестовима ти аутомобили показују мању емисију од стварне.