ШКОДА УВОДИ ПРОМЕНЕ: Добила је нови звучни логотип (ВИДЕО)
Погледајте о чему се ради.
Нови џингл Шкоде је инспирисан увертиром симфонијске поеме по имену Влтава, а коју је осмислио један од најпознатијих чешких композитора Беџих Сметана. Биће део нове рекламне кампање овог бренда који је срећу пронашао у оквиру немачке групације Volkswagen.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/10/04/auto_brzinometar.jpg?itok=v3O64KWn)
НОВИ СВЕТСКИ РЕКОРД: Од 0 до 400 км/х за само пар секунди
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/06/23/353803370_751423293336648_8245922032668791109_n.jpg?itok=vmfzmyqZ)
ОВО ВЕЛИКИ БРОЈ ПРОФЕСИОНАЛНИХ ВОЗАЧА НЕ ЗНА: Најприоритетнији показатељ првенства пролаза на раскрсници
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/08/17/profimedia-0626422640.jpg?itok=2tTMkae5)
ВЕОМА ВАЖНО: Када перете ваш аутомобил, ПОСЕБНО обратите пажњу на ово, да вам се не би скупљале БАКТЕРИЈЕ
Није мимо обичаја да произвођачи аутомобила промовишу и звучне записе као део идентитета, па је тако Шкода изашла с новом музичком секвенцом у том смислу. Шта би требало да донесе ова форма представљања? Идеја је да се промовише музички потпис компаније како би Чеси били више препознатљиви на тржишту. Музички исечак би био емитован на крају телевизијских и аудио реклама Шкоде, али такође и у другим порукама звучно-визуалног типа.
Прва примена музичке секвенце ће бити у промотивним кампањама. Сама мелодија је изабрана у конкуренцији која је бројала петнаест предлога, па је касније избор сужен на свега две мелодије од којих је изабрана победничка. Познаваоцима озбиљне музике ће овај џингл бити познат, посебно онима који цене и воле рад Бедриха Сметане.
- Када се појавио предлог да се ослонимо на тему из Влтаве, друге идеје више нису ни разматране у екипи која се бавила овим питањем. Влтава је легендарна и представља израз покрета, открића и у исто време промовише смирујући дух - на тему инспирације каже Вероника Цајгаус, руководилац чешког бренда задужена за стратегију и производњу садржаја.
- Логотип је посебно инспирисан уводном симфонијском песмом која садржи разигран и уздижући мотив. У оригиналу је одсвирана уз помоћ флаута и дочарава звукове карактеристичне за ток реке, на који начин се дочарава и призвук почетка путовања. Међутим, звучни логотип се ослања на модерне синтисајзере. Мелодија се завршава хармоничним изненађењем и доприноси позитивном духу који прати откриће најдивнијих животних тренутака - наводи се у саопштењу компаније.