АКО ПЛАНИРАТЕ КУПОВИНУ АУТОМОБИЛА, ОВАЈ ЗАОБИЂИТЕ У ШИРОКОМ ЛУКУ: Иако половни модел кошта 7 пута мање - крије невиђене ТРОШКОВЕ
Половни луксузни аутомобили могу у старту да имају повољну цену, али су зато рупа без дна када је реч о одржавању.
Вероватно сте и сами понекад маштали о куповини мало старијег премијум аутомобила који има изненађујуће ниску цену, са жељом да се возите у луксузном аутомобилу за много мање новца него што је то возило коштало као ново.
У Србији је то најчешће случај са моделима немачке тројке (Мерцедес, BMW, Ауди), док у Америци може да се машта и о Rolls-Royce аутомобилу, нарочито када се у огласима појави половњак који кошта као нов Мерцедес.
Као што је, на пример, овај Rolls-Royce Пхантом из 2004.
Понуђен по цени од 69.950 долара, изгледа као добра прилика за неког ко планира да издвоји ту суму новца за аутомобил, с обзиром да је као нов коштао (тадашњих) 320.000 долара, што је еквивалент од нешто више од 531.000 долара данас када се узме у обзир инфлација.
Заљубљеници у аутомобиле ће се без сумње одушевити могућношћу да возе један овако луксузан ауто са 6.8-литарским В12 мотором који је имао 459 КС (338 kW) када је изашао из фабрике.
Али, управо је тај мотор, као и сви остали луксузни садржаји, разлог да се купац клони овог Пхантома.
Јер, када нешто крене по злу на једном од ових старих луксузних возила, трошкови поправке су астрономски.
У овом случају, како показује приложена фактрура, на последњи сервис аутомобила који је обављен 2023. године потрошено је чак 78.913,57 долара.
Док се у огласу овај податак истиче као предност и показатељ "педантног одржавања и пажње која је уложена у ово возило", у стварности представља озбиљно упозорење потенцијалним купцима који мисле да добијају луксузни ауто за "мале паре", осим ако су спремни за трошкове одржавања који долазе са тим.