Стигао Кодо дизајн и за Маздин Пикап
Дебитовао нови БТ-50 ...
Предњи део новог пикап модела неодољиво подсећа на веома хваљени дизајн Маздиних путничких аутомобила.
Јапански произвођач је представио нову генерацију пикапа БТ-50, који је настао у сарадњи са компанијом Исузу, од које је позајмљена механика.
Међутим, Мазда се веома потрудила да нови БТ-50 учини визуелно што привлачнијим, па је на овај модел применила свој чувени Кодо дизајн.
Волво објашњава зашто њихови аутомобили неће моћи да се возе преко 180/кмх
Хоће да уведу обавезне пуњаче за електричне аутомобиле на јавним и приватним зградама
Препознатљиви стилски детаљи, попут дизајна маске хладњака и фарова, који су присутни на путничким аутомобилима овог јапанског произвођача у последњих десетак година, пренети су и на нови пикап.
Још веће изненађење потенцијални купци доживеће када завире у кабину која изгледа знатно луксузније и модерније у односу на друге пикап моделе.
Возач и путници уживаће у ентеријеру који не заостаје за Маздиним путничким возилима.
Нови БТ-50 покреће 3.0-литарски дизелаш са 190 КС (140 kW) и 450 Нм.
Подаци о перформансама нису саопштени, али је Мазда објавила да пикап има вучни капацитет од 3.500 кг, док је максимална носивост самог возила 1.000 кг.
Возачу су на располагању и бројни савремени системи асистенције: Адаптиве Цруисе Цонтрол, Ауто Emergency Бракинг, Лане Кееп Assist, Блинд Спот Мониторинг, Реар Cross Traffic Алерт.