СУКОБ челника Фолксвагена и ОВОГ ГИГАНТА - на европској аутомобилској сцени ПАКАО!
Опасно...
Водећи људи Volkswagena, као и снажни раднички синдикати инсистирају на премештању производње одређених Шкодиних модела.
Шкодин све већи успех очигледно не прија много запосленима у самом Volkswagenu. Један неименовани званичник групе у четвртак је у изјави Ројтерсу рекао "Уместо да усмеримо нашу снагу у електрификацију и претекнемо Теслу, ми смо приморани да решавамо унутрашње проблеме између челника Шкоде и VW-a."
Volkswagen тражи да Шкода пресели производњу неког од модела у Немачку, указујући на нефер третман, обзиром да Шкода од Немаца преузима моторе, платформу и бројне друге делове.
Најновијим сукобима наставља се стара прича у Volkswagen групацији, о сукобу брендова и централистичком управљању од које људи из VW-a не одустају.
РЕВОЛУЦИОНАРНО ИЗ НИСАНА! Откључајте гласом, упалите светла, или купите храну, а све уз помоћ Alexa
С друге стране, Шкода је својим квалитетом и неспорним одличним односом плаћено-добијено покупила бројне симпатије купаца широм Европе. Шкода заправо има толико добру продају возила, да је прошле године остварила већи оперативни профит од Аудија!
Синдикати VW-a траже селидбу производње одређених модела у Немачку, пре свега због све мање продаје Passata, али и актуелног Голфа чија замена се тек спрема. Ипак, Чеси тврде да би оваква селидба коштала Шкоду најмање 2.000 радних места, компромис на који се врло тешко пристаје.
У сукоб је увучен и чешки премијер који је већ заказао састанак са представницима Шкоде и њених синдиката.
Евидентно је да кораци ка електрификацији не иду тако глатко, те и да се сам Volkswagen преварио са константним подизањем цена Шкодиних возила, те је сам себи "скочио у стомак".
Обзиром на централистичку управу VW групације, и снаге немачких радничких синдиката, Шкода улази у битку коју тешко може да добије.