СВЕ ЈЕ У ЊИХОВОМ ЗНАКУ: Ово ће бити година ГОЛФА
Такве су прогнозе...
Без обзира на све иновације и инвестиције, хибридизацију, електрификацију, "кросоверизацију", предстојећа година 2020. биће година Volkswagen Голфа.
Голф је после вишемесечних одлагања коначно промовисан јесенас, а прве испоруке ће почети у новој години.
Volkswagen је представио основни модел, али ће током 2020. да значајно прошири понуду свог најпопуларнијег модела.ж
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/07/14/profimedia-0260715929.jpg?itok=vJLUALuV)
КОНАЧНО: VW изабрао имена за своје нове СУВ моделе
Новине крећу на пролеће, а VW ће причу о свим варијантама осме генерације Голфа да заокружи у октобру.
Голф 8 је задржао традиционални изглед уз мање естетске измене пре свега у дизајну фарова. Али је добио нове технолошке и безбедносне системе и агрегате.
Март
Volkswagen ће на пролеће да части љубитеље Голфова високих перформанси са ГТИ и ГТД верзијама.
Престижни ГТИ са турбо-бензинцем би требало да располаже са 241 КС, а многима и даље омиљени ГТД турбо-дизел са 197 из 2,0 ТДИ мотора уз опциони погон на сва четири точка.
Јул
Лето у Волфсбургу ће донети и електрификацију у Голфу 8, иако је VW паралелно са својом "перјаницом" представио електричну алтернативу из нове ИД породице, хечбек ИД.3.
У питању су две варијанте Голф, полу-хибрид и традиционални ГТЕ. У полу-хибриду ће 1,0-литарски турбо-бензинац снаге 110 КС бити упарен са 48-волтним напајањем.
Што се тиче атрактивнијег ГТЕ, он ће сам имати две верзије – 204 и 245 КС, оба са 1,4-литарским четвороцилиндарским турбо-бензинцем у основи уз 13 kWh литијум-јонску батерију.
Септембар
Пред јесен се враћа "звер" – Голф Р. Гласнине најављују 330 КС у стандардној и целих 400 КС у снажнијој Р Плус варијанти, обе са 4x4 погоном.
Током истог месеца би требало да стигне и Голф ТЦР са 2,0-литарским 4-цилиндарским трубо-агрегатом са 290 КС.
Октобар
А тачку на понуду ће у јесен да стави Голф Вариант караван за Европу.
Биће углавном идентичан хечбеку уз продужен задњи део за повећање товарног простора.
Касније ће Голф понудити Alltrack верзију са повишеним клиренсом и погоном на сва четири точка.