ТРОШЕ КО ЛУДИ: За вожњу ових "ЈАПАНАЦА" треба река горива
Ако сте власник бензинске пумпе, онда немате проблем...
Иако је већини купаца један од главних критеријума приликом избора аутомобила економичност, нису сви профитабилни, али ипак и за њих има места на тржишту.
Међу возилима која највише троше су пре свега велики СУВ-ови, а у овом сегменту су међу главним "играчима" на тржишту произвођачи из Јапана.
Иако су познати по врло поузданим и често штедљивим моторима, на шта се све више фокусирају кроз савремене технологије и хибридне системе, неки од њих су велики потрошачи.
МИЛИНА ЗА ГЛЕДАЊЕ: Како убрзава ЛАМБОРЏИНИ ХУРАЦАН
РЕЗУЛТАТИ ИСТРАЖИВАЊА УЋУТКАЛИ МНОГЕ: Решена древна мистерија ко боље вози: МУШКАРЦИ ИЛИ ЖЕНЕ
ЕКО ВОЈСКА: У америчкој војсци СУВ на електрични погон
Ово је листа пет најнеекономичнијих јапанских аутомобила:
На петој позицији је Хонда Passport која са погоном на сва четири точка просечно троши 12 литара бензина на 100 километара у урбаним условима, а на ауто-путу 9,5 л/100 км. Почетна цена овог СУВ-а је око 30.000 евра.
Већи потрошач је Toyota 4Runner са 4,0-литарским агрегатом. Овај традиционални представник свог сегмента на отвореном путу достиже потрошњу од 10 литара, а у граду и 13,8 л/100 км.
Још већи удар по новчаник прави братски Ланд Цруисер 200, чија се просечна потрошња креће 11,5-15 литара бензина на 100 пређених колометара у зависности од услова вожње.
"Вицешампион" је Toyotin премијум подбренд, Lexus LX 570 са 5,7-литарским мотором и 367 КС. Овај премијум СУВ "гута" 15-25 литара бензина.
Ипак, "шампион" међу трошаџијама је Нисанов премијум, Инфинити QX80 са В8 агрегатом од 405 КС. Он чак и на отвореном путу може да "посрче" чак 25 литара горива па није препоручљиво с њим ићи на дуже дистанце.