У рикверц! Враћају се функционални точкићи и дугмићи у кабини
Нови систем управљања функцијама биће доступан већ са редизајном Голфа 8 и електричног модела ИД.3, као и на новим генерацијама Тигуана и Passata.
Као највећи произвођач аутомобила у Европи, Volkswagen ретко доноси велике стратешке заокрете па је помало изненађујуће деловала одлука да ће са новом механичком платформом Голфа 8 и електричног ИД.3 функције у кокпиту бити потпуно дигитализоване.
Уместо дугмића, појавила су се команде осетљиве на додир на управљачу, клима-уређајем се више није могло управљати ротирајућим командама, већ само клизачима на додир (или гласовном функцијом).
Имао је Volkswagen и проблема са новим софтвером, а очигледно се у дигитализацији отишло предалеко па се сада ствари враћају корак уназад.
Сада би све требало да буде другачије, најавио је шеф марке Volkswagen, Томас Шефер. Враћају се физичке команде – дугмићи и точкићи, преноси кфз-бетриеб.
VW тренутно ради и на већим екранима, бољем интерфејсу мултимедијалног система – и повратку правих дугмића на управљачима.
Нови систем управљања функцијама биће доступан већ са редизајном Голфа 8 и електричног модела ИД.3, као и на новим генерацијама Тигуана и Passata.
Од нове/старе технологије у кабини велике користи имаће и марке попут Шкоде и Сеата, које су такође следиле Volkswagenovu софтверско-технолошку авантуру.