Угрожено 6 модела, Renault затвара четири фабрике
Велики проблем...
Француски произвођач предузеће кораке како би уштедео 2 милијарде евра до 2022. године.
Да би остварио планирано резање тршкова, Renault разматра и затварање неколико фабрика, пише AutoNews позивајући се на локалне медије.
Међу фабрикама које би могле да буду угашене је и она у Ђепу. Реч је о једном од најмањих погона француског произвођача у коме је запослено 400 радника.
Кија и Кану развијају платформу за електрична возила
ВЕЛИКА СРАМОТА ЗА АУТО ГИГАНТА Фолксваген на СТУБУ СРАМА због РАСИСТИЧКЕ РЕКЛАМЕ - упутили извињење
Све теже до 5 звездица за безбедност! Пооштрени критеријуми за 2020. годину - Ево шта се мења
У Ђепу су се претходно израђивали модели RenaultSport одељења, али и, услужно, мали електрични аутомобили компаније Bolloré.
Сада је Ђеп дом обновљене спортске марке Алпине, па се у фабрици од 2017. производи нови А110, ривал Porschea 718 Cayman. Међутим, продаја Алпине А110 на европском тржишту је испод очекивања.
Према последњим подацима пре пандемије коронавируса, у фебруару је купцима испоручен свега 61 аутомобил. У 2018. продато је само 1.950 ових аутомобила, а прошле године 4.376 возила.
Друга фабрика која је у опасности је погон у Флинсу, покрај Париза, који је отворен још 1952. године. У Флинсу се производи електрични Renault Зое, али и Nissan Мицра.
Прошле године је погон претрпео ударац од стране челника Renaulta, с обзиром да је производња модела Clio премештена у Словенију и Турску.
Преостале две француске фабрике којима прети затварање су Шоази ле Роа са око 250 запослених и Морбијан, где ради око 400 људи.
Уколико дође до гашења свих наведених погона, угрожено је неколико Renault модела. Осим Алпине А110, то су и Мегане, Колеос, Талисман, Сцениц и Еспаце.
Подсећамо, половином маја Ројтерс је објавио да Renault намерава да укине неке моделе из своје гаме, наводећи да су први на удару управо Сцениц, Еспаце и Талисман.