Уместо VW Тоурана вероватно електрични комби
Све више модела из овог сегмента нестаје са тржишта...
Volkswagenov миниван се за сада још држи, али све више модела из овог сегмента нестаје са тржишта.
Кросовери и СУВ модели постепено заузимају позиције које су некада у ауто-индустрији држала практична МПВ возила. Упркос томе, један од популарнијих миниванова у Европи, VW Тоуран, и даље опстаје на тржишту.
За сада је извесно да ће у продаји бити још пар године, а после тога би могао да оде у пензију.
Ово је хонда која је прешла 1.000.000 километара (ВИДЕО)
Мало је познато да је Шкода правила возило за Кнежевину Црну Гору (ФОТО)
Недавно је најављено да ће и производња већег МПВ модела, VW Схарана, највероватније бити окончана крајем године, док је његов сестрински аутомобил, Сает Алхамбра такође званично укинут.
Ипак, Volkswagen неће остати без представника у овом сегменту, али ће наслединк по свему судећи имати електрични погон.
Наиме, како пише Аутоцар, немачки произвођач планира да 2022. лансира електрични комби И.Д. Buzz, као духовног следбеника чувеног модела из 1960-их, који се широм света продавао под разним ознакама - Bulli, Комби, VW бус или Мицробус.
На тај начин, Volkswagen жели да покаже да има слуха за онај део купаца којим је потребно функционално МПВ породично возило, које можда не изгледа атрактивно као неку урбани СУВ, али је изузетно практично.
Немачки произвођач тврди да минивановима нису одбрајани дани, иако су данас мање тражени него пре 10-20 година. Ипак, у VW сматрају да их је потребно учинити привлачнијим него што су то актуелни МВП модели.
Зато ће, према њиховим речима, будући електрични И.Д. Buzz "будити емоције својим дизајном". Иначе, овај модел је најављен још 2017. истоименим концептом, а продукцијска верзија би требало да буде доступна у најмање две варијанте - са једним и два електромотора.
Прва варијанта би имала задњи погон и око 270 КС, док би модел са 2 електромотора и погоном на сва 4 точка развијао око 370 КС. Подсећамо, концепт из 2017. године имао је аутономију од 435 км и два електрична мотора укупне комбиноване снаге 370 "коња".
Електрична енергија се складиштила у батерији капацитета 111 kWh.