УНИШТАВАЈУ АУТОМОБИЛ: Ове грешке у вожњи СВИ правимо, а тога НИСМО ни свесни
Одмах их исправите.
Начин и поступци у току вожње у великој мери утичу на животни век аутомобила. Већина возача несвесно прави грешке које штете њиховом возилу, а да тога нису ни свесни.
НЕВЕРОВАТНО: VW повлачи десетине хиљада возила – заштита од Сунца им превише запаљива
Ево како да изађете из АУТА КОЈИ ТОНЕ: Ово може спасити ваш живот и живот ваших најближих! (ВИДЕО)
Зато ћемо вам у наставку текста навести ствари које треба избегавати и како исправити грешке ако се оне ипак јаве.
Хладан мотор
Висок број обртаја у току процеса загревања мотора је опасан. Неуједначена температура и трење које је убрзано оставља свој траг на карикама и вентилима. Немојте одмах да крећете након стартовања хладног мотора, већ сачекајте макар пар секунди и не терајте мотор у високе обртаје док се не постигне оптимална радна температура.
Квачило
Пуно возача има навику да одмара ногу на педали квачила било да су на семафору, или узбрдици, притом држећи ауто у првој брзини с ногом на квачилу док возило стоји. Док чекате семафор избаците мењач из брзине и повуците ручну. Немојте држати стопало на педали.
Турбина
Ако током вожње форсирате мотор онда га након тога при заустављању одмах угасите. Тада капљице уља и остале штетне ствари настале услед сагоревања наталожиче се на вратилу ротора.
Аутоматски мјењач
Аутомобили који имају аутомаски мењач не смеју бити гурани и вучени јер тада мењач и даље ради али нема подмазивања. И тако долази до хаварије на трансмисији. И друга грешка је на семафору јер мењач дуго буде у Д раду и доводи до гурања и проклизивања у конвертору. Док сте на семафору пробајте да ручицу мењача пребаците у Н.
Рупе
Неизбежан је некад пут гдје имау рупе и некад возачи знају и да нападну превисоке ивичњаке. А пребрзим преласком преко рупе страдају делови управљачког система и ослањања. Возите у складу са ограничењима на путу и отворите очи. Пажње приликом вожње никад није доста.