Упркос свему у овој земљи цвета продаја луксузних аутомобила
Невероватно...
Према мишљењу стручњака, раст продаје скупих увозних аутомобила на јужнокорејском тржишту показује све већи јаз између богатих и сиромашних, у земљи која је већ имала један од највиших нивоа неједнакости у свету.
Власт у Јужној Кореји је брзо реаговала на почетку пандемије COVID-19, што је помогло произвођачима премијум аутомобила да остваре одличан резултат на том тржишту.
Међутим, чињеница да су имућнији људи у Јужној Кореји желели да и даље купују нова возила, била је један од пресудних фактора за продају луксузних аутомобила у тој земљи.
ОДГОВОР НА ДУГО ПОСТАВЉАНО ПИТАЊЕ Зашто ниједан нови Волво не може ићи брже од 180 км/х
ЗВЕР ЈЕ НЕМОЋНА Ауди запливао кроз подвожњак – "кватро" не ради под водом (ВИДЕО)
-Porsche је одувек био мој аутомобил из снова... Уопште не осећам ефекте пандемије COVID-19, јер је моја компанија мање погођена-, каже Хванг Мин-Јонг, 37-годишњи јужнокорејски бизнисмен, који је недавно преузео нови Porsche Cayenne Цоупе.
-Ова година ће бити једна од наших најбољих година-, наводи извршни директор компаније Porsche Кореа, Холгер Герман.
Немачки произвођач је од јануара до маја 2020. године повећао продају у Кореји за 46%, на 3.433 аутомобила, у поређењу са истим периодом прошле године. То је огроман скок, посебно ако се узме у обзир чињеница да је Porsche продао укупно 4.204 возила током целе 2019. године, извештава Autonews Еуропе.
Према мишљењу стручњака, раст продаје скупих увозних аутомобила на јужнокорејском тржишту показује све већи јаз између богатих и сиромашних, у земљи која је већ имала један од највиших нивоа неједнакости у свету.
Упркос избијању пандемије, месечни просечни приход најбогатијих 20% домаћинстава у Јужној кореји повећао се за 6% од јануара до марта.
-Добри резултати продаје сведоче о растућој потрошачкој снази највише класе, упркос пандемији-, каже Јанг Џун-хо, професор са Националног универзитета у Инчону.
Поставља се питање зашто људи купују скупље аутомобиле него прошле године? Један продавац овај тренд види као алтернативу куповини некретнина.
-Почетком 2000-их, цена BMW-a 320 је била идентична цени стана у Гангнаму,- каже Ро Чанг-ван, продавац и извозник половних аутомобила.
-Цене некретнина су у међувремену знатно порасле, па је куповина аутомобила реалнији избор.-
-Porsche и BMW су толико популарни у Јужној Кореји, да их нема довољно да задовоље тражњу-, додаје Ким Рју-бин, још један увозник аутомобила.
У међувремену, продаја BMW-a је од јануара до маја ове године порасла за 46%, на 21.361 јединица, у поређењу са 2019. годином, док се продаја Lamborghinija учетворостручила, на 115 возила, у истом периоду.
Јужна Кореја је чак надмашила Сједињене Државе као водећу земљу у продаји BMW-a Серије 5 серије од јануара до априла, кажу у јужнокорејском огранку ове комапније.
Ипак, најбољи пример колико су у Јужној Кореји тренутно на цени премијум и луксузни брендови је домаћи Генесис.
Наиме, продаја модела Г80, чија је цена приближно 50.000 долара, прошлог месеца је надмашила продају скромнијег модела Hyundai Соната од 30.000 долара, уз рекордни раст испорука у том периоду.