Већина власника електричних аутомобила жели да купи ауто на ФОСИЛНА ГОРИВА, ево и зашто
Више од половине власника електричних возила при идућој куповини бира ауто на фосилна горива.
Изненађујући подаци студије коју је спровео СП Глобал указују да власници електричних аутомобила нису строго везани за електромобилност. Наиме, СП Глобал истиче да би лако могли рећи да "3 од 4 домаћинства с електричним возилом бира исто и при идућој куповини“, али кад из једначине макнемо Теслу који нуди само електричне моделе, ствари су кудикамо другачије.
Ferrari прихвата плаћања криптовалутама – које ће криптовалуте имати користи?
BMW најавио нову Серију 5 Тоуринг: Каравани нису мртви, упркос СУВ манији (ВИДЕО)
ЗЕВАТЕ ЗА ВОЛАНОМ? Пазите, можете бити снимљени - ево о чему се ради
Тако, ако се Тесла макне из резултата, испада да у првој половини ове године тек 52.1% домаћинстава у Америци остаје верно електричној енергији као покретачу њихових аутомобила. "Произвођачи троше огромне количине новца на развој електричних возила", рекао је Том Libby, помоћник директора за решења верности и индустријске анализе у S&P Глобал Mobility. "Дакле, последње што желе је да се власник електричног возила врати на возила на фосилна горива."
Пад лојалности се може приписати смањењу отворености за куповину електричних возила. Недавно истраживање потрошача које је спровео S&P Глобал Mobility показује да је разматрање куповине електричног возила с високих 81% у 2021. пало на 52%. Цене, инфраструктура и домет су три главна разлога због којих потрошачи не купују електрично возило. Хибридно возило, па и класично погоњен ауто, ту многи виде као решење.
Највише су лојална домаћинства која возе Nissan. 63.2% њих ће опет купити неки електрични ауто. Идући на реду су власници Chevroleta којих ће 60.6% опет купити електрични ауто. Ако међутим гледамо моделе, подаци су доста лоши. Тако ће 37.3% власника Форд Мустанга Mach-E опет купити електрични ауто, а 45.8 посто се одлучити за бензинца, и то велики СУВ или камионет.
Поменимо још једну посебност. Власници Nissana Леаф су за идући електрични ауто најчешће бирали Тесла Модел Y (14.3%), а њих 12.4% купило је опет Леаф.
Власници луксузних електричних аутомобила су лојалнији
Власници луксузних електричних аутомобила су осетно лојалнији. Стопа лојалности у луксузном сегменту остала је доследно изнад 70%. Наравно, и овде је Тесла главни генератор задовољства и лојалности.
Ипак, ако изузмемо BMW, све луксузне марке бележе раст лојалности власника електричних возила с највећим скоком код Мерцедеса. Код Мерцедеса 56.6% се сада опредјељује за електрични ауто, док је њихов удеео три године раније био на нивоу од тек 24.3%.
Студија дефинитивно указује да постоји део власника електричних возила који се враћају класичним погонима, али не открива узрок. Да ли су у потрази само за возилом другачијих карактеристика или су незадовољни електричним погоном, остаје отворено питање.