КОЛЕКЦИОНАРСКИ БУС, КАО ТРКАЧКА МАШИНА: Ево како изгледа (ВИДЕО)
Веома је лако схватити зашто су супер.
Ауто култура такође је под великим утицајем телевизије, ретких модела или једноставно генерација које су одрастале уз поједине моделе возила. Volkswagen Бус је савршен пример свега овога јер је он једна спора, нимало спортска, али пре свега култна машина, која вас може коштати велике суме новца.
ВОЗАЧИ ОПРЕЗ: Од ДАНАС крећу измене на ТЕХНИЧКОМ ПРЕГЛЕДУ, ево шта је СВЕ ОБАВЕЗНО
ВЕОМА РИЗИЧНО: Млади возачи често праве ове грешке, јако су ОПАСНЕ И КАЖЊИВЕ
КИА представила НОВО издање свог НАЈМАЊЕГ МОДЕЛА (ФОТО ВИДЕО)
Бус је вероватно последње схватљиви колекционарски примерак, одмах поред појединих микроаутомобила. Можемо видети поједине моделе Бус линија како одлазе новим власницима за велике паре путем аукција, што понекада чини потпуно немогућим за разумевање разлога због којих би неко могао да одвоји за ове легенде на точковима суме које му са друге стране омогућују да кући одвезе поједине Ferrari или Мустанг моделе из шездесетих година.
Комичар Габријел Инглесијас, познат је као VW Бус Кинг и поседује колекцију Вдубс модела која превазилази цифру од три милиона долара. Недавно пласирани видео открива нам поједине детаље предивне колекције овог забављача, али и након његовог гледања поједини људи не могу да повежу ову вредност са аутомобилима коју представља. Сада имамо прилику да уз помоћ рендеринга задужених за визуелизацију Микробус модела видимо футуристичко издање неприкосновеног комбија, који ће готово све обожаваоце модификованих каросерија дефинитивно оставити без даха.
Јужноамерички уметник Роберт Дизајн, креирао је невероватан 3д модел тркачког комбија, који он назива Volkswide. Бразил је друга кућа компаније Volkswagen и до данашњег дана, у овој земљи је произведено три пута више аутомобила него у Немачкој. Иако делује као веома стара машина, Type 2 варијанта Бус серије била је у производњи до 2013. године, а познато је да људи плаћају велике паре чак и за скорије моделе.
Ово што имамо прилику видети на рендерима, заправо више делује као тркачки аутомобил компаније Porsche. Масивни браници су додати спуштеним линијама комбија, готово дуплирајући ширину возила и пружајући му потпуно другачији карактер. Предњи део комбија такође поседује и спортски спојлер ради стварања додатне силе потиска, са свим препознатљивим хромираним акцентима Бус линије потпуно уклоњеним из видокруга.
Нови фарови суперкомбија доста су слични оним које можемо видети на Сингер 911 јединицама, што само доказује да је уметник посебну пажњу пружио најфинијим детаљима. Поред свега овога, главна звезда ове представе ипак се налази позади, где можемо видети велики мотор трансплантован из неке бесне машине, у пратњи издувног система са четири моћне гране.