Волво има нови лого (ФОТО)
Визуелни идентитет шведског произвођача није се много мењао током протеклих девет деценија.
Волво је још једна у низу ауто-компанија која је одлучила да свој лого модернизује и прилагоди новим временима и тренду електрификације и дигитализације који је захватио аутомобилску индустрију.
Препознатљиви знак бренда сада је поједностављен, враћен из 3Д у 2Д приказ, а уместо плаве и сребрне боје доминира црни тон.
Волво није прецизирао када ће нови лого почети да се примењује на моделима тог произвођача, а поједине аутомобилске публикације тврде да ће се то догодити тек 2023. године.
Како је приметио Јалопник, Волво користи свој "Ирон Марк" лого још од 1930, иако је од тада амблем прошао кроз низ измена.
Од 2000. године промењена су чак три логотипа, сви са 3Д ефектом симбола и плавим натписом "Волво".
Бројни произвођачи аутомобила, као што су Volkswagen, BMW, ГМ, Nissan, Renault и Киа, ажурирали су своје логотипе у последњих пар година.
За све њих је карактеристично да су поједноставили свој лого и учинили га више дводимензионалним.