ЗА БОГАТАШЕ НЕМА КРИЗЕ: Ferrari распродат до 2026. године
Повећање од 5,3 одсто у поређењу са првих девет месеци прошле године.
У разговору са новинарима након објављивања резултата у трећем кварталу, извршни директор Ferrarija Бенедето Виња је рекао да су њихове књиге наруџбина "на највишем нивоу".
МАНУЕЛНИ ИЛИ АУТОМАТСКИ: Ево који мењач бира већи број возача и шта наводе као разлог
КАКО СЕ ПАРКИРАТИ ИЗМЕЂУ ДВА АУТА? Уз ову ЦАКУ успеваћете као од шале (ВИДЕО)
МОРАТЕ ИМАТИ: Ево шта све спада под обавезну опрему за аутомобил
Виња је напоменуо да је потражња толико јака да италијанска марка има довољно поруџбина да покрије целу 2025. То у ствари значи да нове поруџбине неће бити испуњене до најраније 2026. године.
Година 2023. је до сада била сјајна за "Ferrari" s обзиром на то да су испоруке до септембра порасле на 10.418 аутомобила, што представља повећање од 5,3 одсто у поређењу са првих девет месеци прошле године.
Сем тога, хибриди су у трећем кварталу надмашили аутомобиле са потпуно СУС погоном по први пут у историји “Ferrarija”. Између јула и септембра, 51.3 одсто од 3.459 испоручених возила је имало електрификовани погон.
Говорећи о електрификацији, Виња је потврдио да је први "Ferrari ЕВ" планиран за четврто тромесечје 2025. Занимљиво је да је директор рекао да развојни тим иде испред рока "за неке процесе".
У међувремену, нова фабрика креирана посебно за хибридне и потпуно електричне моделе биће оперативна код куће у Маранелу у јуну 2024. До 2030. године, "Ferrari" predviđa да ће 40 одсто његове годишње продаје представљати хибриди, 40 одсто електрична возила, а преосталих 20 одсто аутомобили са СУС погоном. Иако се чини да се аутомобили са бензинским горивом суочавају са постепеним укидањем, Виња је рекао да СУС има још много тога да понуди, а додавање синтетичких горива могло би да продужи његов животни век.