За време епидемије скочила продаја луксузних аутомобила
Занимљиво...
Док је последњих пар месеци широм света забележен драстичан пад продаје нових аутомобила, у Кини је у априлу евидентиран раст тражње за луксузним моделима.
У Кини је прошлог месеца продато 277.000 премијум возила, што представља раст од 11,1% у односу на април 2019, показују подаци кинеске Асоцијације продаваца аутомобила.
Захваљујући оваквом скоку продаје, луксузни аутомобили су дошли до 18,7% тржишног удела у априлу, што је за 3,6 одсто више него у истом месецу прошле године.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/02/02/lamborghini_urus.jpg?itok=ztxg848H)
КО ЈЕ БРЖИ: BMW X6M, Lamborghini Урус или Јееп Trackhawk? (ВИДЕО)
Ипак, ако се посматрају резултати од почетка 2020, продаја премијум аутомобила за прва четири месеца је у паду од 16,4% у поређењу са истим раздобљем 2019.
Наиме, у периоду јануар-април кинеским купцима је испоручено 795.000 луксузних возила.
Сви највећи немачки произвођачи премијум аутомобила забележили су раст продаје у Кини у априлу.
Мерцедес је повећао продају за 4,7%, на 62.200 возила, BMW за 9,4% на 67.000 примерака, а Ауди за чак 29,9% на 61.500 аутомобила. И Porsche је уписао раст продаје у априлу, и то за 23,9%, а купцима је испоручено 8.767 возила овог произвођача.
Интересанто је и да је продаја електричних Тесла аутомобила у априлу скочила за чак 121%, на 4.255 јединица.