Зашто Французи враћају класичне брзиномере у "тристаосмицу"?
Несташица чипова већ је изазвала поремећаје у производњи Peugeota 308, а протеклих месеци је натерала и многе друге компаније да привремено обуставе производњу
Пандемија вируса ковид 19 значајно је повећала потражњу за полупроводничким чиповима, са којом произвођачи и добављачи не успевају да одрже корак.
Несташица чипова је већ изазвала поремећаје у производњи Peugeota 308, у погонима у француском Сошоу, а протеклих месеци је натерала и многе друге компаније, међу којима и Форд и Volkswagen, да привремено обуставе или смање производњу аутомобила у погонима широм света.
Због тога је, недавно формирани гигант Stellantis (настао спајањем Fiat-Chryslera и француске ПСА групе), најавио повратак аналогним брзиномерима у актуелној гами Peugeot 308 модела.
Класични брзиномери ће у Peugeot 308 почети да се уграђују најкасније крајем маја, саопштила је фабрика, док ће чипове који су претходно набављени сачувати преусмерити на уградњу у дигиталне командне табле најпопуларнијих модела, какав је кросовер СУВ Peugeot 3008.
Иначе, производња актуелног Peugeota 308, који је прошле године продат у око 98.000 примерака, би до јесени требало да буде окончана, преноси СЕЕбиз. Нова генерација тог модела, опремљена дигиталним брзиномерима, ће се производити у фабрици у Милузу.
Француска телевизија ЛЦИ је објавила да Peugeot размишља о попусту од 400 евра на аутомобиле са аналогним инструментима, али из Stellantisa нису коментарисали ту информацију.