НЕ НАСЕДАЈТЕ: Ево како вас трговци "навлаче" да купујете више за празнике
Почело је оно доба године када највише трошимо, а на то итекако утичу и сами трговци.
Многи људи се радују празницима. Они су време одмора, али и време даривања. Празнике готово да не можемо да замислимо без празничних поклона и куповине истих, а вешти продавци развили су извесне тактике како би нас намамили да потрошимо што више новца. Ово су најпопуларније тактике којима се служе продавнице и продавци широм света.
Опуштају вас пажљиво изабраном музиком
Музика итекако утиче на расположење, а празничне песме сви добро знамо. Ако их чујете у позадини док разгледате ствари на полицима, извесно је да ће вам поправити расположење и да ћете се задржати у продавници дуже него што сте планирали.
ОНИ МОГУ СВЕ: Ове НЕВЕРОВАТНЕ СТВАРИ праве ДЕЦА са сметњама у развоју (ФОТО)
Користе мирисе како би вас натерали да више трошите
Док музиком утичу на ваш слух, мирисима нападају њух. Трговци често продавнице испуне пријатним мирисима тако да ми просто не желимо да напустимо радњу и на крају потрошимо више новца.
Користе посебне понуде
Иако је истина да попусти и "специјалне понуде" постоје током целе године, чини се да их највише примећујемо за празнике. Мада је све "много повољније" обично не уштедимо ништа.
МАРЖЕ У СРБИЈИ: ТРГОВЦИ нас ДЕРУ на БЕБИ-ОПРЕМИ и на ГАРДЕРОБИ
Не заокружују цене
Ништа не продаје тако добро као број девет. Људи ће се лакше одлучити да потроше новац када нешто кошта 99 уместо 100 динара, а трговци то веома добро знају.
Затварају вам очи
Продавци често стављају производе с најбољим ценама тамо где их не видимо, рецимо на најниже полице, док скупље ствари сложе на полице у равни са очима. Зато би требало да детаљно проучите све полице и да не наседате на куповину производа који је истакнут одмах на улазу у продавницу.
МАЛИ: Новогодишња расвета у Београду је инвестиција у туризам!
Подижу цене пре празника
Како би могли да спусте цене и да то нагласе, они ће их подићи пре празника. Али не брините, након празника ће се вратити на старе цене.