НОВА ДРЖАВНА ПОМОЋ! ШЕСТ ПУТА ПО 600 ЕВРА: Деле се субвенције а ово су услови да добијете новац
Држава даје субвенције аутобуским превозницима широм Србије
Велики број аутобуских превозника одазвао се позиву за подношење захтева за коришћење субвенција.
Све већи број људи има овај проблем! Симптоми се развијају полако: ЕВО КАКО ДА ИХ ОТКРИЈЕТЕ НА ВРЕМЕ И СПРЕЧИТЕ ПОСЛЕДИЦЕ!
ПРАВО НА ПОМОЋ ОД 120 ЕВРА ИМА ЧАК 600.000 ЉУДИ! Проверите да ли сте на СПИСКУ, ускоро се креће са пријавама
ДЕТАЉНО ОБЈАШЊЕЊЕ! Три информације су НЕОПХОДНЕ да би се добила новчана помоћ - познат ДАТУМ ИСПЛАТЕ
Министар грађевинарства Томислав Момировић задовољан је одзивом и како каже, то је уједно и показатељ да предузетници имају поверења у намеру државе и ресорног министарства да им се помогне у периоду отежаног пословања услед епидемије вируса Ковид-19.
- Нисмо дозволили да у овим тешким околностима пропадну аутобуски превозници и да радници буду отпуштени. Успели смо да обезбедимо субвенције које уопште нису мале, али смо потпуно уз те људе и свесни смо да се ова привредна грана налази у најтежим околностима до сада. Обрадили смо све предмете који су стигли на министарство и сви захтеви који данас и сутра буду комплетирани позитивно, биће исплаћени пре празника. Реч је о 656 предмета који се односе на 6.414 аутобуса - рекао је Момировић.
Програм распореда и коришћења субвенција за подршку раду аутобуских превозника донесен је као вид подршке раду аутобуских превозника због потешкоћа у пословању проузрокованих епидемијом болести Ковид-19.
Овим планом субвенција биће додељена бесповратна средства лиценцираним аутобуским превозницима шест пута у висини од по 600 евра у динарској противвредности обрачунатој по средњем курсу Народне банке Србије.
Да би превозник остварио право на субвенцију било је потребно да испуни следеће услове: да има лиценцу за превоз путника; да над превозником није покренут стечајни поступак; да се над превозником не спроводи поступак за унапред пропремљен план реорганизације или да на снази нису мере из унапред припремљеног плана реорганизације (UPPR); да се над превозником не спроводи план реорганизације или да на снази нису мере из унапред припремљеног плана реорганизације (UPPR) или поступак ликвидације; да превозник није организован као јавно предузеће.