КАДА треба да пошаљете ЦВ тако да будете ПОЗВАНИ на разговор
Кључ успеха
Ако сте икада раније мењали посао, знате да проналажење новог није нимало лако. Улажете много напора и енергије, и често се питате куда све то води и има ли краја. Да би ваша пријава за посао уродила плодом,потребно је да знате неколико „трикова“. Један је да време може да буде кључ успеха.
Радници ће се убудуће пријављивати ОДМАХ
ШТА ИХ ЧЕКА НАКОН ОБАВЕЗНОГ ШКОЛОВАЊА: Сваки пети основац није способан за занат
Према анализи преко 1.600 пријава за посао Талент Воркс-а, пријаве које су примљене у 19:30 часова имале су мање од 5 одсто шансе да ће довести до успеха. Уопштено, све пријаве које се шаљу после 16 часова имају јако мало шансе да ће резултирати успехом, односно да ће тај кандидат бити и позван на разговор за посао.
Анализа је утврдила да је најбоље време за пријаву за посао од 6 до 10 часова. Тај период доноси и пет пута веће шансе за разговор за посао, у односу на све друге временске периоде.
Ово су савети који вам могу помоћи да ваше следеће аплицирање буде успешно:
Е-пошта
Свако ко ради на интернету зна колики је проблем „затрпан“ inbox. Зато се потрудите да ваш мејл буде први у њиховом сандучету. То ћете постићи тако што ћете пошту послати раније у току дана. Студије су потврдила да е-пошта послата у раним сатима доноси већу стопу одговора.
Пауза за ручак
Већина људи након своје паузе за ручак посвећује неко време проверавању пристиглих мејлова, која се некад гомила од самог јутра. Анализа Талент Воркса утврдила је да је вероватноћа да ћете бити позвани на интервју за посао све мања ако пријаву пошаљете након 10 сати. Изузетак је време око 12.30, што је отрпилике време паузе за ручак.
Временска зона
Савети „рано ујутру“ и „пауза за ручак“ могу да буду успешни само ако водите рачуна о временској зони. Уколико аплицирате за посао у некој од држава која се налази у другачијој временској зони од оне у којој се ви налазите, прво проверите разлику у времену. Тако ће менаџер за запошљавање вашу поруку добити у право vrreme.
Кључне речи
Да бисте повећали шансе да послодавац прочита ваш мејл, водите рачуна да оно што пишете буде јасно и концизно. Проверите да ли је оно што сте послали прегледно и немојте изоставити кључне речи (попут позиције за коју се пријављујете), тако ће послодавац касније лакше пронаћи вашу поруку.