ДОБРА ВЕСТ ЗА СРПСКУ ПРИВРЕДУ! Шта нам све доноси градња новог ауто- пута Сурчин-Београд
Потпредседница Владе Зорана Михајловић истакла да ће ауто-пут омогућити више посла за наше фирме и пут до Чачка за само сат времена
Изградња новог ауто-пута битна је због четири важне ствари, а посебно значајна је та што ће омогућити посао за десетине домаћих фирми и хиљаде радника.
Ауто-пут ће утицати и на безбедност јер ће растеретити Ибарску магистралу, а веома је значајно и то што ће повезати два најзначајнија правца у Србији, Коридор 10 и Коридор 11. Последња битна ставка ке што ће се преполовити време потребно да би се дошло од Београда до Чачка, па ће се уместо досадашњих два и по, путовати само сат времена
ПЉУНУЛИ НА СРПСКЕ ЖРТВЕ И НИЈЕ ИХ БРИГА: Зашто је Весли Кларк награђен за бомбардовање Југославије?!
Поводом изградње ауто-пута, потпредседница је изјавила: -Са кинеским партнерима, компанијом China Communication Цонструцтион Company (SSSS), договорили смо се да домаће компаније учествују са 49 одсто у радовима и материјалу. То ће обезбедити сигуран посао током 32 месеца, колико је планирано да траје градња. Изградња новог ауто-пута укључује и нови мост преко Саве као и још 10 мањих мостова и надвожњака. Нови мост биће за око 300 метара дужи од моста преко Дунава, Земун - Борча, који је такође градила кинеска компанија .
Вредност овог ауто-пута износи 233,69 милиона долара, а биће дуг 17.6 километра. Градиће се од петље Сурчин на обилазници око Београда. Траса иде ка Јакову, а онда код Барича био би изграђен нови мост дуг 1.800 метара који би ишао преко Колубаре и Саве. Ауто-пут би био завршен у Обреновцу, код нове петље, где би се прикључио на деоницу Обреновац - Уб.
ВАТРА ГУТА АУТОБУС НА БАЊИЦИ: Ватрогасци на лицу места (ВИДЕО)
Нови ауто-пут градиће се по највишим стандардима и имаће две возне и по једну зауставну траку. Према анализама, само на овој деоници до 2030. године пролазиће близу 30.000 аутомобила дневно.