20 милиона евра у ново издање хотела Гранд на Копаонику
МК Гроуп најављује нови инвестициони циклус и постављање виших стандарда луксузне хотелске услуге
Хотел Гранд на Копаонику, један од наших најпознатијих и најпрестижнијих хотела, биће представљен у потпуно новом издању крајем ове године, захваљујући капиталном улагању од 20 милиона евра, које је његова матична компанија МК Гроуп наменила за унапређење хотелске услуге и садржаја за госте.
Овом инвестицијом хотел Гранд, који је зачетник модерног туризма на Копаонику, осигураће своју лидерску позицију у години када обележава 40 година постојања. Нови инвестициони циклус обележиће тако значајан јубилеј на најбољи начин. Радови су почели 12. априла, а њихов завршетак очекује се до почетка зимске сезоне у децембру ове године.
Инвестиција ће обухватити реконструкцију свих јавних простора и садржаја за госте, при чему је главни акценат на спа сегменту, за чију изградњу је ангажована еминентна компанија која стоји иза најбољих алпских спа центара. Отварање првог фине дининг ресторана на Копаонику ове зиме, само је увертира у оно што гости могу да очекују у потпуно новим ресторанима и баровима са врхунском гастрономском понудом. У плану је и изградња модерне подземне гараже, која ће на најефикаснији начин решити питање паркинга. Гостима ће на располагању бити и гаражна места за електрична возила, што је један од доприноса очувању животне средине којим ће се компанија у наредном периоду интензивно бавити. Посебним луксузом одисаће нови “Ресиденцес” део који ће обухватати приватни спа центар, гаражу, рецепцију и све друге садржаје потребне за апсолутни комфор и вип третман гостију.
- Већ 40 година хотел Гранд диктира трендове и уводи новине у сегменту врхунске хотелске услуге. Наши гости умеју да препознају и цене квалитет, због чега са великим амбицијама припремамо нове садржаје који ће умногоме направити очигледну диференцијацију када је реч о стандардима луксузне хотелске услуге. Уједно, то је главни предуслов за привлачење нових туриста и ширење ка иностраним тржиштима. Развијамо понуду у правцу максималног комодитета, ексклузивних сервиса и персонализованог приступа сваком госту. Осим у унапређење свих ових сегмената, посебну пажњу ћемо посветити развоју запослених и њиховој обуци, како би у њима имали најбоље амбасадоре нашег бренда - истакао је Радош Ђорђевић, директор МК Ресорта и хотела Гранд.
МК Гроуп је од 2009. године и преузимања највећег хотелског комплекса до сада инвестирала више од 50 милиона евра у своје објекте и допринела развоју Копаоника као најзначајније планинске туристичке дестинације у Србији и региону.