Агенција McCann Стокхолм, чланица I&F Групе, освојила Гранд Prix на Канском фестивалу за кампању „Еат а Swede“
Кампања креирана за Шведску федерацију за храну (SFF) имала је великог утицаја на јавност и покренула је дебату о одрживости и прехрани стално растућег светског становништва
Први Гранд Prix на Фестивалу креативности McCann Стокхолм и I&F Група из Београда добили су за кампању „Еат А Swede“ (у слободном преводу „Поједи Швеђанина/ку”). Поред Гранд Prix признања у истој категорији, Ентертаинмент, кампања „Еат а Swede“ освојила је сребрног Канског лава, а раније је добила је још једно сребро у категорији Health анд Wellness, и финалиста је у још у седам категорија.
“Изузетна идеја, снажан кративни тим, храбар клијент, све се поклопило. Овај Гранд Prix резултат је заједничке енергије свих који су учествовали у пројекту и који су веровали да ова кампања може да привуче пажњу јавности и покрене дискусију о једном значајном питању као што је одрживост и очување планете. Креативне идеје доносе промене, наша индустрија има могућност и одговорност да креира кампање које могу да мењају свет. Поносан сам на целу I&F Групу и наш тим у Стокхолму који је креирао једну такву кампању” изјавио је Срђан Шапер, оснивач I&F Групе у оквиру које послује агенција McCann Стокхолм.
Кампања креирана за Шведску федерацију за храну (SFF) имала је великог утицаја на јавност и покренула је дебату о одрживости и прехрани стално растућег светског становништва. Један од начина који Шведска федерација за храну препоручује је “Свеган” (Го Swegan), програм који се базира на прихватању здравог начина исхране и одрживој пракси. У 18-минутном сатиричном документарцу „Еат а Swede” глуми светски познати глумац Александер Скарсгард.
„Почаствовани смо добијањем Гранд Prix награде. Рад на кампањи започели смо пре више од три године и онда нас је зауставила нас је пандемија, тако да цела агенција „живи и дише“ овај пројекат већ неко време. Посебно захваљујемо нашем фантастичном клијенту, Шведској прехрамбеној федерацији, и Хенрику - нашем вољеном "научнику", и на крају, али не и најмање важно, Александеру Скарсгарду за његове укусне гене!“ Јакоб Стјарне, директор агенције McCann Стокхолм.
Кампању можете погледати на:
Кански фестивал креативности најпрестижнији је светски фестивал у области адвертајзинга и награде на овој манифестацији сматрају се Оскарима креативности. Ове године жири је бирао најбоље кампање међу више од хиљада пријављених радова из 87 земаља.