Акција "НАЈБОЉЕ ИЗ СРБИЈЕ" чека 2000. номинацију компанија и брендова
Привредна комора Србије позвала је привреднике да до 25. априла кандидују своје компаније и брендове за престижно признање "Најболје из Србије 2019".
Ове године очекује се јубиларна 2000. номинација. Акцију "Најбоље из Србије" у оквиру које се 14. пут бирају најбољи робни и корпоративни брендови на домаћем тржишту ПКС организује у сарадњи са Министарством трговине.
Пратећи најсавременије тржишне трендове и истанчани укус потрошача, циљ је да ова акција буде и остане синоним за успех и тржишну препознатљивост. Од почетка акције номиновано је 1.850 брендова. У оквиру 14. акције "Најбоље из Србије 2019" предвиђене су номинације у 23 категорије које покривају најбоље робне и корпоративне брендове, компаније, манифестације, производе и услуге у специјалним категоријама.
Ове године први пут се бира најбољи бренд у онлајн окружењу, пратећи процесе дигитализације домаће привреде, развој интернета и онлајн пословања. Са циљем подршке развоју нових и перспективних брендова уведена је и категорија "Брендови у успону".
Акција је бесплатна, а пријављивање је до 25. априла искључиво преко веб сајта www.najboljeizsrbije.com
Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом која обухвата анализу тржишно-финансијских параметара, гласање потрошача, пословних партнера и стручњака, као и оцене жирија. У жирију су представници Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Министарства привреде, Привредне коморе Србије и истакнути стручњаци из света маркетинга, комуникација и медија, заштите потрошача.
Гласање потрошача и стручне јавности за пријављене брендове је почетком маја.