ДИГИТАЛ DAY 2017 – Дигитал је основа, а не додатак пословања�
Конференција ће се одржати 16. маја 2017. године у Дому омладине под називом CONNECTED SHOPPER
Едукативни карактер конференције Дигитал Day, чини ову конференцију веома значајном за регион, а говорници из целог света омогућавају један свеобухватан поглед и скуп искустава из пословања на развијеним тржиштима.
ПОКУШАВАЈУ ДА СПАСУ РАДНИКЕ: Словеначки парламент усвојио "лекс Меркатор"
ПОРАСЛА просечна српска ПЛАТА! Већа и од фебруарске и од прошлогодишње! Ево за колико!
Конференција ће се одржати 16. маја 2017. године у Дому омладине под називом CONNECTED SHOPPER, а овогодишњи фокус је на главним покретачима и изазовима са којима се сусрећу компаније које активно учествују у трговини путем интернета. Дигитал Day је прилика где посетиоци могу сазнати више о дигиталном маркетингу, Интернет трговини путем друштвених мрежа и мобилних уређаја, али и интеграцији online окружења и физичких места продаје. Посетиоци ће моћи да се упознају са актуелним индустријским трендовима, најбољим методама, праксом и искуствима успешних из области е-трговине.
Поред предавања, програм конференције садржи и панел дискусије у којима ће учествовати стручњаци из земље и региона. Панелисти ће дискутовани о стању е-трговине у региону, као и о дигиталној трансформацији компанија.
Панел „Фром Дигитал ас ан Extension то Дигитал ас а Цоре“ ће дати приказ и смернице које је потребно применити како би дигитално окружење постало основа пословања на којој се додатно развијају пратећи послови маркетинга, продаје и логистике.
Нова реалност пословања у великој мери укључује дигиталну инфраструктуру, самим тим и дигиталну трансформацију пословања. У окружењу у којем људи преко online канала комуницирају међусобно, али и са брендовима, ствара се јединствени динамички екосистем у ком компаније морају да прате потрошаче и да излазе у сусрет њиховим потребама, навикама и очекивањима. Да би компаније успеле у новој пословној реалности потребно је испоручитиправи садржај, на правом уређају, управо време и направом месту. Да би то постало реалност, потребна је дигитална трансформација пословања, вођена очекивањима и понашањем потрошача који се брзо мењају сталним напретком технологије и јаком конкуренцијом.
Модератор овог панела ће битиИгор Жежељ, ЦЕО и оснивач компаније Wireless Медиа. Идеја панела је спајање перспектива из различитих грана индустрије како би се испитали реалност, изазови и прилике за трансформацију пословања и технолошке инфраструктуре зарад дигиталне економије и захтева повезаних потрошача који константно еволуирају.
Учесници панела су Предраг Ћирковић, директор САП Западни Балкан,Милан Симић, ЦИО, извршни директор за ИТ подршку и ИЦТ сервисе, Телеком Србија иЛазар Џамић, креативни стратег и предавач на Факултету за медије и комуникације.
Идеја панела је спајање маркетинг агенција, компанија и трговаца како би се на једном месту разменила искуства везана за дигиталну трансформацију кључних елемената пословања. Панел је замишљен као дијалог са публиком као активним учесником и главним извором питања везаних за дигиталну трансформацију и њеном утицају на пословање.
Дигитал је основа, а не додатак пословања!
Дигитална трансформација не сме бити пројекат, већ текућа активност и начин размишљања.
Баш због тога ће учесници покушати да одговоре на кључна питања као што су:
- Како променити основе пословања и пословне активности тако да оне одговарају дигиталном добу?
- Због чега у дигиталном добу традиционални пословни модели више нису примењиви?
- Који су основни кораци и како правилно кренути са дигиталном трансформацијом пословања?
- Како подаци треба да утичу на доношење одлука и колико су стална унапређења дигиталних канала битна за модерно пословање?
- Како променити кључне традиционалне активности тако да се формира нови дигитални пословни модел?
- Због чега дигитал треба да буде основа сваког модерног пословања?
- Како се стапају дигитално и физичко искуство у малопродајама?
- Како раде најбољи у дигиталној индустрији и шта можемо научити од њих?
- Колико је лично потрошачко искуство битно и због чега?
Међу осталим учесницима и предавачима на конференцији Дигитал Day 2017 наћиће se:Katarzyna Paliwoda из компаније Facebook,Jonathan Францис из Google креативног тима "The ZOO",Hossein Houssaini из маркетиншке агенције Хавас,Стеве Лок из реномираног магазина The Ецономист, али и многи други.
Информације о осталим предавачима и све додатне информације можете пронаћи названичном сајту конференције, а сва актуелна дешавања и новости можете пратити путем Facebook странице.
О ИАБ СРБИЈА
Интерацтиве Advertising Буреау Сербиа је удружење које се бави пружањем активне подршке расту и развоју тржишта дигиталног и интерактивног маркетинга у Србији, као деоглобалне ИАБ мреже ичлан ИАБ Еуропе.
ИАБ Сербиа је у потпуности посвећен константном развоју локалног дигиталног и интерактивног тржишта, пружањем адекватних едукативних садржаја свим заинтересованим странама, омогућавањем веће транспарентности тржишта и промоцијом европских ИАБ вредности на локалном нивоу.