ДИГИТАЛ DAY 2024: Обликујте будућност вештачке интелигенције
Слоган конференције Дигитал Day 2024 “Схапе the Футуре оф АИ”, која ће се 21. маја одржати у Дому омладине Београда, доноси наратив о иновацијама и напретку где вештачка интелигенција уноси револуцију у оглашавање, стварајући ефикасније, персонализованије и ефектније кампање.
АИ у оглашавању представља трансформативну силу — моћног савезника који унапређује таргетирање, могућности персонализације, креирање садржаја и целокупно окружење оглашавања.
Како се ова прича буде развијала, видећемо успон вештачке интелигенције која изазива упадљив страх од повратка контроле над будућношћу многих. Људи се плаше да ће постати заменљиви на послу, плаши их девалвација вештина и замена улога у различитим областима. Упркос овим забринутостима, људски квалитети, стручност и присуство остају незаменљиви у многим аспектима, што нам омогућава да заједно обликујемо будућност вештачке интелигенције.
“Схапе the Футуре оф АИ” је позив на акцију за све нас да учествујемо у доношењу одлука, наглашавајући нашу моћ да управљамо њеним утицајем на индивидуалном нивоу. Подсећа нас да вештачка интелигенција није статична, већ систем који се стално развија и на који можемо да утичемо. Сарадњом са вештачком интелигенцијом можемо да прихватимо њену позитивну страну и изградимо бољу будућност за себе и будуће генерације.
На конференцији Дигитал Day ће бити разложене кључне области у којима вештачка интелигенција значајно утиче на дигитално оглашавање, укључујући таргетирање, израду креативе, коришћење података и персонализовано корисничко искуство. Нагласићемо улогу вештачке интелигенције у неговању смислених веза између брендова и потрошача, омогућавајући оглашивачима да дубоко разумеју понашање публике за персонализоване поруке и наглашавајући двоструку корист вештачке интелигенције за оглашиваче и потрошаче.
Док се крећемо кроз будућност интелигентног оглашавања, Дигитал Day ће стајати као сведочанство наше посвећености да останемо паметни, мудри и напредни у области маркетинга заснованог на вештачкој интелигенцији који се стално развија.
Ујединићемо стручњаке и практичаре из дигиталног маркетинга како би поделили своје увиде, искуства и решења за решавање будућности вештачке интелигенције и њеног утицаја на оглашавање.
Дигитал Day 2024 има за циљ да подстакне колаборативне дијалоге између агенција, медија, брендова и техничких страна како би се позабавили изазовима и приликама у креативној индустрији, посебно у вези између оглашавања и вештачке интелигенције.
Тринаести Дигитал Day обележиће предавања водећих експерата из области дигиталног маркетинга и вештачке интелигенције међу којима су: Пиотр Бомбол, суоснивач Adaily, Каролина Галáцз, извршна креативна директорка, ВМЛ Будапест, Драган Петриц, извршни уредник, БУГ, Данијел Бракус, суоснивач, ХуманЦоде АИ и многи други.
Пиотр Бомбол је економиста, стручњак за дигитални маркетинг, говорник, предузетник и стратег са преко 10 година искуства у маркетиншкој индустрији. Суоснивач је Adaily - АИ алата за маркетиншка истраживања, добитник је награде председника Народне банке Пољске за економетријски рад. У почетку радио је у network агенцијама (DDB, Deloitte Дигитал), а касније је створио Гамесет, прву маркетиншку агенцију за игре у Пољској. Пиотр је освојио преко 50 награда у области адвертајзинга, укључујући голд Cannes Лионс, европски и пољски голд Effie, као и европски и пољски голд MIXX Awards. Био је говорник на бројним конференцијама у Пољској и иностранству. Од 2019 – 2022. био је члан Организационог одбора Effie Awards Пољска.
Каролина Галáцз, током своје 15-годишње каријере, Каролина је помогла у развоју брендова као што су Deutsche Телеком, Coca-Cola, McDonald's, Commerzbank, ХБО и Водафоне. Помогла је Ogilvy, затим Y&R и DDB да постану најкреативније агенције у Мађарској, респективно. Године 2022. придружила се VMLY&R Будапест као ЕЦД. Њен рад је награђиван на Cannes Лионс, The Оне Show, Лондон Интернатионал Awards, Еуробест, Арт Дирецтор’с Цлуб Глобал, New York Фестивалс, Епица, The Webbys и три Гранд Prix’s на Голден Друм-у. Имала је част да буде у жирију Дубаи Lynx, Clio, Лондон Интернатионал, АДЦ Глобал, била је и друга особа која је представљала Мађарску у жирију за доделу награда Cannes Лионс. Освојила је стипендију на програму креативног руковођења Берлинске школе, била је говорник на међународним фестивалима, ментор ЛИАисонс-а, а ове године је дипломирала на Раре, Гугловој академији за лидерство. Она верује да нема ништа моћније на свету од добро испричане приче.
Драган Петриц је више од двадесет пет година радио као tech новинар, уредник и аналитичар, са посебним интересовањима за телекомуникационе технологије, мобилне уређаје, потрошачку електронику, развој софтвера и стартапове. Објавио је хиљаде чланака у бројним часописима и новинама широм Европе и Сједињених Држава, води регионалну ТВ емисију Tech Радар у протеклих седам сезона и говорник је на великим технолошким конференцијама широм света, укључујући највећу од свих – ЦЕС у Лас Вегасу. Са годишњим досегом од преко 15 милиона прегледа, он је далеко најчитанији инфлуенсер на LinkedIn-u у региону.
Данијел Бракус, београдски ветеран оглашавања, оставио је значајан траг као Сениор Copywriter у Communis DDB и помоћни креативни директор у ХАВАС Адриатиц. Од 2020. године Данијел живи и ради у Стокхолму, где наставља да обликује брендове као консултант за агенцију Фоур Inches, фокусирајући се на развој идентитета стартап и сцале-уп компанија. Такође је суоснивач и извршни директор ХуманЦоде АИ, иновативног стартапа посвећеног имплементацији АИ технологија кроз развој мета-АИ алата по мери.
Придружите нам се у Дому омладине Београда 21. маја 2024. на овом узбудљивом путовању истраживања, иновација и сарадње! За котизације можете посетити сајт.