Дигитал Day 2024: Револуција у дигиталном маркетингу и оглашавању
У динамичном свету дигиталног маркетинга, Јадрански регион постаје централна тачка за револуционарне промене које ће обликовати будућност индустрије
У оквиру предстојеће конференције Дигитал Day, водећи стручњаци и лидери из области дигиталног оглашавања окупљају се како би дискутовали о најновијим трендовима и технологијама које трансформишу начин на који брендови комуницирају са потрошачима. Главне теме панела укључују еволуцију ретаил медиа мрежа, утицај вештачке интелигенције на оглашавање и будућност дигиталног маркетинга у ери без колачића треће стране.
На конференцији Дигитал Day која ће се 21. маја одржати у Дому омладине Београда, под слоганом “Схапе the Футуре оф АИ“ окупиће се истакнути професионалци у области дигитала који ће у оквиру панела дискутовати о најактуелнијим темама ове индустрије.
Трећи талас дигиталног оглашавања: Покретање Ретаил Медиа мрежа у Јадранском региону
На панел дискусији о динамичној еволуцији Ретаил Медиа мрежа (РМН-ова), које се с правом називају трећим таласом дигиталног оглашавања након претраге и друштвених медија, разговараће се о томе како РМН отварају потпуно нове изворе прихода за трговце.
Учесници овог панела су: Бојан Радловић, генерални директор дигитала, Фортенова група; Марко Царевић, ЦЕО, Ананас e-commerce; Михаило Поњавић, консултант за online пословање, а модератор је Петар Јевремовић, генерални директор дигитала, Wireless Медиа Гроуп.
Дигитална жеља: Откриће утицаја вештачке интелигенције на еволуцију оглашавања
Панел дискусија о трансформативном утицају вештачке интелигенције на дигитално оглашавање пружиће сазнања о практичним искуствима, изазовима и променама у пословним праксама за агенције и брендове. Присутни ће моћи да чују о новим трендовима и шта се може очекивати у окружењу које се брзо мења, те размисли о релевантности расправе о будућности усред брзог темпа технологије. Говориће се о вештинама и знању која ће будући маркетиншки стручњаци морати да поседују како би ефикасно преносили поруке потрошачима у овом динамичном окружењу.
Учесници панела су Данка Трбојевић, генерална директорка, ДРВ; Иван Живковић, генерални директор, Пионири Communications; Александар Николић, директор маркетинга, Тесла; Наташа Павловић, ЦМО, Mercator С; Уна Забунов, директорка дигиталних маркетиншких комуникација, Телеком Србија, а модератор је Владимир Ковач, оснивач Дигиталка.
Побољшање перформанси - АИ као незамењив алат
У данашњем дигиталном пејзажу, интеграција вештачке интелигенције (АИ) постала је кључна за побољшање перформанси и постизање успеха у дигиталним маркетиншким стратегијама. Ова панел дискусија ће истражити трансформативни утицај АИ на дигиталне маркетиншке праксе и разјаснити како АИ алати омогућавају маркетиншким стручњацима да оптимизују кампање, персонализују искуства и постигну невиђене нивое ефикасности и ефективности.
О томе ће нам говорити панелисти: Сања Лалевић, Глобал Мета MarComms Леад, Алепх; Валентина Ђорђевић, директорка АИ сектора, Things Солвер; Ђорђе Букинац, директор Nexus, ГроупМ; а модератор је Игор Чернишевски, директор дигитала, Медиа Трее.
Колачић је мртав, живели колачићи
Овај панел ће се бавити једном од најважнијих технолошких промена у индустрији дигиталног оглашавања последњих година - укидањем колачића трећих страна. Како ће ова кључна промена утицати на пословање, које кораке предузимају да се боље припреме за ову промену, као и које AdTech алтернативе разматрају за имплементацију у свом пословању, имаћете прилику да сазнате из јединствене перспективе клијента, агенција и издавача, на панелу 'Колачић је мртав, живели колачићи'.
Учесници овог панела су: Сања Радевић, директорка перформанси, ОМД; Борис Перић, директор перформанс маркетинга, Shoppster; Драган Јеличић, Ад Tech менаџер, Wireless Медиа Гроуп, а модератор је Ђорђе Ђуричић, председник AdTech комитета, ИАБ Србија.
Судбина медија у доба вештачке интелигенције
Традиционални медијски панел ове године ће бити посвећен вештачкој интелигенцији у новинарству. Учесници панела ће разговарати и истражити предности и недостатке коришћења вештачке интелигенције у новинарској професији. Што се тиче предности, једна од тачака дискусије је како употреба АИ алата може аутоматизовати и на тај начин убрзати одређене мануелне задатке (верификација извора, анализа података, сумирање садржаја). Што се тиче недостатака, разговараће се о етици у коришћењу вештачке интелигенције. Како осигурати транспарентност, квалитет и тачност при коришћењу вештачке интелигенције у креирању садржаја? Како спречити ширење дезинформација? Како спречити да АИ утиче на тржиште рада?
На ова питања одговориће нам панелисти: Павле Савовић, оснивач, Telegraf.rs; Ана Марковић, директорка дигиталних медија, Wireless Медиа Гроуп; Бојана Соро, аналитичарка података, СмартОцто; Слободан Кремењак, адвокат, Адвокатска канцеларија Живковић Самарџић, панел модерира Анастасија Успенски, Нетокрација.
Котизације су још пар дана у продаји на www.digitalday.rs.