ДИГИТАЛ DAY 2024 СУТРА У ДОМУ ОМЛАДИНЕ
Конференција Дигитал Day окупиће сутра у Дому омладине Београда око 600 реномираних стручњака из земље и света, професионалце из дигиталне индустрије и медије. Кровна тема овогодишње конференције су утицаји вештачке интелигенције на дигиталну индустрију, иновације које доноси и напредак који се већ бележи у погледу њене употребе.
Међу keynote говорницима наступиће: Јасон Wescott, ГроупМ, ИАБ Еуропе и Јакуб Skwarski, Дигисег, а међу осталим говорницима посетиоци конференције ће имати прилику да чују: Марију Стојановић из компаније Yettel, Игора Грмушу, из еПланете, Александра Угљеваревића из ЛМС Дигитал и многе друге. Програм конференције ће поред појединачних излагања чинити и пет панел дискусија, као и дискусија АИ и људски ум: Између стварности и фикције.
Јасон Wescott, шеф глобалног одељења за комерцијална решења у ГроупМ Нексус и председник Ретаил Медиа Network комитета у ИАБ Еуропе. На нивоу ИАБ Еуропе, Ретаил Медиа Network (РМН) се појавио као трансформативна сила унутар дигиталног оглашивачког пејзажа. Његов експоненцијални раст наглашава важност посвећеног комитета унутар ИАБ-а да ефикасно води његов развој. Овај комитет игра кључну улогу у решавању јединствених изазова и прилика које РМН-ови пружају, подстичући сарадњу међу индустријским лидерима како би иновирали и поставили стандарде који одражавају динамичну природу овог растућег сектора. Кроз заједничке иницијативе, размену знања и заговарачке напоре, комитет има за циљ да унапреди разумевање и усвајање Ретаил Медиа у пракси широм различитих тржишта и заинтересованих страна, повећавајући ефикасност, транспарентност и стварање вредности унутар дигиталног оглашивачког екосистема.
Оснивањем посвећеног комитета унутар ИАБ-а, индустрија препознаје стратешки значај РМН-ова и потребу за усклађеним напорима како би се искористио њихов пун потенцијал. Изнад надзора, овај комитет служи као катализатор за напредак целе индустрије, подстичући окружење погодно за иновације и најбоље праксе. Кроз свој рад, комитет тежи да обликује будућу путању индустрије, трасирајући пут за одрживи раст и конкурентност у дигиталном добу.
Јакуб Skwarski, директор за успех клијената у Дигисегу. Са сваким кашњењем, хитност прилагођавања остаје критична. Ово keynote предавање ће се обратити стручњацима за оглашавање и маркетинг са знањем и алатима потребним да остану проактивни, уместо реактивни, у пејзажу где традиционални механизми праћења нестају. Треба разумети тренутно стање колачића, предвидети будуће промене и овладати стратегијама које ће вам дати предност у свету без колачића.
Поред традиционалних панела: медијског, агенцијског и три тематска, посетиоци конференције ће моћи да прате дискусију „АИ и људски ум: Између стварности и фикције“ у којој учествују: Настасија Стошић, Блоомберг и Милица Крстић, Сафе Space.
Овај панел ће истражити психолошки и емоционални утицај вештачке интелигенције на појединце и друштво. Проучаваћемо позитивне и негативне аспекте вештачке интелигенције, испитивати како она утиче на ментално здравље, људске односе и нашу перцепцију стварности. Придружите нам се док дискутујемо о замагљеним границама између могућности које пружа вештачка интелигенција и људске маште, и шта то значи за нашу будућност.
Више о конференцији пронађите на сајту: digitalday.rs