Дигитал Day Лите - Како је изгледала протекла деценија у индустрији дигитала
Дигитална (р)еволуција и 10 година како кидамо дигитал!
За нама је тешка година, пред нама су јаки људи. Неки су били јаки, неки још јачи, а неки баш прејаки. Све ово је допринело да јубиларних 10 година конференције Дигитал Day, прославимо као део једне приче, једне заједнице и као део једног система који се показао способан да покида све изазове и постане још јачи.
Десета по реду, најзначајнија дигитална конференција у региону - Дигитал day, овог пута у Лите верзији, биће реализована 3. јуна 2021. у хибридном формату, а бавиће се свим променама које су се у претходној деценији десиле под слоганом “10 година кидамо дигитал”. Једнодневни конференцијски програм донеће одговоре на питања како је изгледала протекла деценија у дигиталној индустрији и колико је она напредовала, какве је промене донела и колико утицала на промену пословне климе у земљи и региону.
Како смо еволуирали од јурњаве за фановима, пратиоцима и лајковима, преко фласх апликација и фото конкурса до тога да нас неколико коренитих промена алгоритма доведе до успостављања нових вредности: нативе садржаја, инфлуенцер маркетинга, употребе програматика и пиксела у свакој дигиталној кампањи.
Главне теме keynote предавања и панела биће рекапитулација круцијалних дешавања у дигиталној индустрији и дигиталној заједници од њеног постанка. Присетићемо се шта је све утицало на то да се дигитал трансформише у оно шта данас представља, какви су ефекти тих промена, колико су промене утицале на дигиталне професионалце и корпорације, њихове кампање, као и какве нам је промене донела претходна година и каква су предвиђања за период који је пред нама.
Конференцијски програм отвориће Игор Чернишевски, Хеад оф Дигитал у Дирецт Медиа Унитед Солутионсу представљањем AdEX истраживања за 2020. годину у току ког ће бити презентовани референтни подаци о величини и обиму тржишта дигиталног оглашавања на глобалном нивоу и у Србији. Наставак програма обележиће 3 панел дискусије и 5 keynote предавања представника водећих светских и домаћих дигиталних компанија.
Први међу keynote предавачима биће Иван Радојичић, Бранд Партнерсхипс Манагер компаније ТикТок у Њујорку. Ексклузивно први пут у Србији наступа представник ове врло популарне друштвене платоформе, која у последње две године бележи фантастичан успон у броју корисника. Иван у ТикТоку ради са клијентима у FinTech вертикали, а пре ТикТока је био је менаџерски саветник у компанији McKinsey & Company и Business Оператионс Манагер у разним стартуп компанијама у САД-у, Великој Британији и Србији.
Затим Гертон Бејо, оснивач и ЦЕО, агенције Ватра, који након студија 2Д и 3Д дизајна и комуникација у Великој Британији дипломирао дизајн и оглашавање, а касније се специјализовао за историју уметности у Великој Британији. Гертон више од 20 година пружа услуге на пољу пољу дизајна, маркетинга и оглашавања стотинама клијената из различитих индустрија у Албанији и на Балкану, где агенција Ватра има своје присуство.
У наставку програма своја предавања одржаће Соцо Нунез де Цела, Интерим Маркетинг Дирецтор из Бургер Кинга и Биљана Стојковић из огласника Сасоманге, као и други говорници чија ће имена ускоро бити објављена.
ИАБ MIXX Awards додела биће одржана након конференцијског програма, 3. јуна, када ће најбољим дигиталним агенцијама бити свечано додељене награде за кампање и пројекте реализоване у току 2020. године.
Сви они који су заинтересовани моћи ће да прате видео пренос уживо на веб страни www.digitalday.rs уколико претходно обезбеде котизацију.
Видимо се на DDL!