ДО КРАЈА ГОДИНЕ ЈОШ ТРИ НОВЕ ДЕОНИЦЕ: Србија се гради НЕВЕРОВАТНИМ ТЕМПОМ, ускоро МНОГО БРЖЕ од Београда до Чачка
Деонице возачима у Србији подједнако значе као и акционарима.
А до краја године добиће их још три. Једну на Коридору 11 или новом аутопуту "Милош Велики" од Сурчина до Обреновца чија је вредност радова 208 милиона евра и две на источном краку коридора 10 од Банцарева до Црвене реке и од Просека до Банцарева.
После тога ће возачи имати на располагању комплетан аутопут од Ниша до границе са Бугарском чија је изградња коштала укупно 485 милиона евра.
ЈЕДВА ЈЕ ДОЧЕКАО ОВО: После прозивке Гасола и Рубио је имао шта да каже...
ЦЕО СВЕТ СЕ И ДАЉЕ ПИТА: Луис Скола открива да ли ће наставити каријеру!
НИЈЕ САМО НАЈБОЉИ СТРЕЛАЦ: Богдановић у идеалној петорци Мундобаскета (ФОТО)
Дакле, возачи би до краја године требало да стижу знатно брже од Београда до Чачка и назад односно од престонице до границе са Бугарском. Према најавама из министарства саобраћаја, радови на деоници Банцарево-Црна Река од 12,3 километара биће завршена до краја октобра када ће за саобраћај бити отворена и већ изграђена деоница од Просека до Банцарева дугачка 9,4 километара.
На тај начин и на источном краку саобраћај ће се одвијати у пуној дужини од 86,9 километара. На деоници на којој се тренутно изводе радови највише посла има на изградњи галерије како би косина Ц6 на улазу у тунел Банцарево била трајно стабилизована.
- У току су радови на асфалтирању леве траке ауто-пута и на опремању деонице саобраћајном сигнализацијом. Приводи се крају и опремање тунела Банцарево електромашинском опремом. У току су и радови на стабилизацији још две косине - истакли су у "Коридорима Србије".
- крај октобра, Банцарево-Црна Река, Коридор 10
- крај октобра, Просек-Банцарево, Коридор 10
- 18. децембар, Сурчин- Обреновац, Коридор 11
С друге стране, на коридору 10 или аутопуту "Милош Велики" недавно су свећано отворене три деонице (Обреновац-Уб, Уб-Лајковац и Лајковац-Љиг) у дужини од 62,7 километара, а њихова изградња коштала је укупно око 430 милиона евра.
Процена је да је изградња ове деонице дугачке 12,5 километара коштала око 100 милиона евра. Ипак, возачи ће тек 18. децембра осетити све предности овог коридора пошто ће, према најавама, тада за саобраћај бити отворена деоница Сурчин-Обреновац у дужини од 17,6 километара чија је изградња коштала 208 милиона евра. Са том саобраћајницом више неће бити такозваног уског грла на Умци и у Баричу у близини укључења односно искључења са аутопута код петље Мислођин.
СЈАЈНЕ ВЕСТИ ЗА ПРИПАДНИКЕ ВОЈСКЕ: Од новембра веће плате!
КОЈЕ ВОЋЕ ДОНОСИ НАЈВЕЋУ ЗАРАДУ у Србији? Ове ДВЕ СОРТЕ су најисплативије за узгој, зарада и до 10.000 ЕВРА!
ЧЕГА СВЕ ИМА У ПИВУ? Декларације скривају много тога, УСКОРО СВЕ ТРАНСПАРЕНТНО!
Пре две недеље почели су радови на изградњи аутопута Београд - Сарајево и то деонице Сремска Рача - Кузмин у дужини од дужини од 17 километара плус мост на Сави. Радове ће изводити турска компанија "Ташјапи", а вредност изградње је 210 милиона евра.
Крајем прошлог месеца расписан је тендер за изградњу Моравског коридора који ће повезати коридор 10 и 11 од Појата до Прељине у дужини од 110 километара и повезати Чачак, Краљево, Врњачку бању, Трстеник, Крушевац и Ћићевац где живи пола милиона људи. На конкурсу је понуду једини доставио амерички конзорцијум "Бехтел-Енка", а према најавама изградња овог коридора требало би да почне крајем септембра.
Вредност радова износи 800 милиона евра. Рок за завршетак радова је две и по године.
БОНУС ВИДЕО: БЕОГРАД КОЈИ НЕ ПАМТИМО Овако је изгледао пре него што су га Немци РАЗОРИЛИ 1941. (ВИДЕО)