Додељене награде MIXX Awards 2022
Награде за најбоље дигиталне кампање и пројекте додељене су 9. јуна у оквиру конференције Дигитал Day у Дорћол Платзу у Београду.
Стручни жири овогодишњег Mixx Awards први пут су чинили регионални дигитални стручњаци међу којима су: Миља Шијакињић, Жишка, Весна Ћеранић, Executive Гроуп, Сања Гајић, FullHouse Ogilvy, Никола Парун, Оватион BBDO, Здравко Кеврешан, Дриве, Марија Пасуљевић, E-commerce Асоцијација Србије, Диана Радић, Дневне независне новине (БиХ), Драгана Копривица, ЦРЕДА (МНЕ), Вања Берталан, Хуман (ЦРО), Борис Вучуревић, WeissMuller Цреативе Медиа, Даница Ступар, БизЛифе, Ивана Лаковић, Буро Адриа, Владимир Ковач, ДигиТалк, Анита Галић, А1, Ана Величковић, Лореал, Ђорђе Јовановић, Xiaomi, Дејан Косановић, Mozzart и Бојан Шаптовић, Пионири Communications, који је био и председник стручног жирија.
Добитници ИАБ MIXX Awards за 2022. годину су:
• Бест Бранд Advertising Цампаигн – Рум Касато – Тек ми је 30 - Жишка
• Бест Cross Медиа Интегратион – Суперхеро – McCann Београд, Дриве, Chapter 4
• Бест Innovation – Суперхеро – McCann Београд, Дриве, Chapter 4
• Бест E-Commerce Цампаигн – Суперхеро – McCann Београд, Дриве, Chapter 4
• Бест Продуцт Launch – Гранд Сингле Оригин – Пом Пом Communications
• Бест Социал Community Буилдинг – Нектар пиво – Сипај по мрежама – Пионири Communications
• Бест Видео Advertising Цампаигн – Гранд кафа – Хајде да имамо времена – Жишка
• Бест Брандед Цонтент – Боостер hahaha.rs – Оватион BBDO
• Бест Социал Инфлуенцер Маркетинг – Чиста петица за повратак у школу – Дриве и McCann Београд
• Бест Социал Медиа Цампаигн – Munchmallow – 40 слатких година – Жишка
• Бест Цампаигн Effectiveness – Кад будеш била спремна – Дирецт Медиа Унитед Солутионс
Mixx Awards Гранд Prix додељен је кампањи: Суперхеро – McCann Београд, Дриве, Chapter 4.
Са циљем да донирање учини једноставнијим, бржим и одрживим, компанија Mastercard је крајем прошле године покренула друштвено одговорну кампању “Бити нечији суперхерој. Непроцењиво.” Пројекат промовише нов начин донирања за организацију НУРДОР кроз модерну е-платформу за донирање - superhero.rs, стављајући у функцију доброчинства све кључне функционалности дигиталног плаћања. Како би додатно приближили важност помагања другима, различитим циљним групама, а посебно младима, важан део платформе је и Суперхеро модна колекција, која се специјално креира за ову сврху, а производи се у Србији.
Међународно признање Mixx Awards додељује Интерактивни адвертајзинг биро Србије, а ове године је била додељена пети пут заредом.