Додељене награде MIXX Awards 2023
Наградне за најбоље дигиталне кампање и пројекте додељене су 18. маја у оквиру конференције Дигитал Day у Хилтону у Београду.
Стручни жири овогодишњег Mixx Awards су чинили регионални дигитални стручњаци међу којима су: Елена Тенжера, ДРВ, Наталија Чорбић, Пионири Communications, Јана Савић Растовац, McCann Београд, Милена Максић, Оватион BBDO, Влатко Младеновић, Полет Група, Милена Ђорић Гудурић, Mastercard, Мартина Петровић, Милан Перић, Carlsberg, Андреј Кугонич, Нордеус, Ивона Маринковић, Лореал, Даниел Фазлић, Блоомберг Адриа, Ђорђе Јовановић, Friday Finally, Нађа Јоканович, WANNABE МАГАЗИНЕ, Кристина Илић, Дегордиан и Горан Јанкулоски, Жишка, који је био и председник стручног жирија.
Добитници ИАБ MIXX Awards за 2023. годину су:
• Бранд Advertising – 18 година са вама – Friday Finally
• Cross Медиа Интегратион – Штарк – И осмех је ту – Оватион BBDO
• Innovation – Реално Матис – Why Нот Agency
• E-Commerce – Bosch Интерпром – Дегордиан
• Продуцт Launch – #NIJEKROFNA – Популар Communications
• Community Буилдинг – Тањир пун љубави – Жишка
• Видео Advertising– Скрати причу. Пронађи бољи посао. – McCann Београд
• Цонтент – Лидлова 1 – Реал Група РГС
• Effectiveness – Clipsy Респецт за све што јеси – Оватион BBDO
• Инфлуенцер Маркетинг – Chipsy – Сврати на Домаћински! – Оватион BBDO
• Социал Медиа – Металац – Уметница мора јести кувано – Пионири Communications
• Employer Брандинг – Буквално за кикирики – Why Нот Agency
• ТикТок – Гранд Кафа – Како се пије кафа ТИкТок – Жишка
• Социал Good – Металац – Уметница мора јести кувано – Пионири Communications
• Вирал – Касато – Зима тешка, а лето лагано – Жишка
• Публисхер Пројецт – Мондо Жеље – Method Agency
• Дигитал Communication within the Говернмент, Интернатионал анд нон-профит организатионс – Како си, али стварно? – Оватион BBDO
Mixx Awards Гранд Prix додељен је кампањи: Металац – Уметница мора јести кувано – Пионири Communications
Март, Песма за Евровизију 2022, а песма „Ин цорпоре сано“ од Констракте ушла је у уши читавој Србији, а и шире. Хипнотишући стихови и прање руку уз помоћ лавора и бокала, били су централни део сценографије са којом Констракта, на изненађење многих, побеђује и одлази на Евровизију. Овакве ситуације не планирају се унапред, већ цео тим мора да генерисано искуство и поверење компаније преточи у брзу реакцију и одлуку која се дешава у тренутку. Зато је сама стратегија проистекла из логичних закључака да Металац (као препознат домаћи бренд) може бити нека врста талије нашој представници у „белом свету“. Тада настаје и кампања која је ове године оцењена као најбоља на такмичењу.
Међународно признање Mixx Awards додељује Интерактивни адвертајзинг биро Србије, а ове године је била додељена шести пут заредом.