Додељене награде MIXX Awards 2024
Награде за најбоље дигиталне кампање и пројекте додељене су 21. маја у оквиру конференције Дигитал Day у Дому омладине Београда.
Mixx Awards стручни жири ове године су чинили: Никола Парун, Оватион BBDO, Моника Пехар, Дегордиан, Игор Радуловић, Жишка, Славица Божић, Пионири, Сандра Топаловић, Популар/Полет Гроуп, Владимир Конџуловић, McCann, Предраг Војиновић, Method Agency, Ненад Даниловић, Адвертисер Сербиа, Јован Праштало, А1 Србија, Александра Стевовић, ПепсиЦо, Огњен Рацков, Н Спорт и Стефан Тошовић, Буро.Сербиа и Милица Радовић, Friday Finally, која је и председница жирија.
Добитници ИАБ MIXX Awards за 2024. годину у наредних 13 категорија су:
Бранд Advertising – Munchmallow – Сав од игре, Жишка за Jaffa Црвенка
Innovation – А1 НЕО23 – А1 Хорор приче, Жишка за А1 Србија
Социал Медиа – Shoppster – Све на једном месту, Shoppster
Вирал – А1 Срећичица Дигитал, Жишка за А1 Србија
Цонтент – Оур Беат, Оватион BBDO за Трипле Јумп – Цонверсе Србија
Инфлуенцер Цампаигн – А1 Срећичица Дигитал, Жишка за А1 Србија
Employer Брандинг – Кадар да продаш овај производ?, Репресент Communications
Дигитал Ацтиватион – Касато Кукица, Жишка за Касато, Jaffa Црвенка
Медиа Strategy – Method x Ананас: Медијска стратегија, Method за Ананас
Цампаигн Effectiveness – Доритос Врх троугао, Оватион BBDO за Марбо (ПепсиЦо)
Социал Good – Контролиши се, Оватион BBDO фт Мовембер Бања Лука
E-Commerce – Shoppster – Све на једном месту, Shoppster
ТикТок – Половњаци: Од Yuga до Мерцедеса за 6 месеци, Смартпоинт Адриа за Половне аутомобиле
За ИАБ MIXX Гранд Prix такмичили су се победнички радови из свих категорија, а стручни жири тајним гласањем на сам дан свечане доделе донео одлуку о победничкој кампањи.
Mixx Awards Гранд Prix додељен је кампањи Munchmallow – Сав од игре, Жишка за клијента Jaffa Црвенка.
Међународно признање Mixx Awards додељује Интерактивни адвертајзинг биро Србије, а ове године је била додељена седми пут заредом.