Домаћи произвођачи хране на престижној светској изложби у Келну
Уз подршку Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), српске компаније седми пут ће промовисати своју извозну понуду
Широк асортиман производа из Србије почев од меда, џемова и слаткиша, преко сокова, вина и ракија до чувеног српског ајвара, сушеног и лиофилизованог воћа, дечије хране и млечних производа, биће представљен посетиоцима предстојећег Међународног сајма прехрамбене индустрије АНУГА који се од 9. до 13. октобра одржава у Келну.
Уз подршку Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), српске компаније седми пут ће промовисати своју извозну понуду на два национална штанда једном за произвођаче готових производа и другом на коме ће бити представљени смрзнути производи.
На Националном штанду готових производа излаже 14 наших фирми: ЦМАНА, Крњево; ЗДРАВО ОРГАНИК, Селенча; ИНТЕРФООД 60, Чачак; НАТУРА ГУСТО, Параћин; БГ ПРОДУКТ 1996, Крушевац; МЛЕКАРА ШАБАЦ; БУДИМКА, Пожега; ВАН ДРУНЕН ФАРМС ЕУРОПА, Банатско Карађорђево; САНУМ ПЕР ФРУЦТУС, Крагујевац; ВИНО КАЛЕМ, Велика Дренова; ФАБРИКА ДЕЧИЈЕ ХРАНЕ, Добановци; ФЛАМА ФРУЦТИС, Јазак; МЕДЕЛА, Врбас; ТИСАЦООП, Кањижа.
НОВА ОДЛУКА МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ: У осам градова у Србији настава ће се од понедељка одвијати по новом моделу
СТАН У БЕОГРАДУ КОШТА 21.340 ЕВРА: Само због једне ствари нико не жели да га купи
УСВОЈЕН И ЗАКОН О 20 ЕВРА: Ево ко све може да се пријави, држава наставља да помаже
На другом националном штанду представиће се 13 компанија са асортиманом смрзнутог воћа и поврћа: ПИК БЕЧЕЈ; ФРИКОМ, Београд; ИТН ГРУП, Земун; ВОЋАР, Свилајнац; МАСТЕР ФРУИТ, Београд; МАСЛИ, Лесковац; ФРИГЛО, Сутјеска; ФРИГО-ПАУН, Пожега; ЕУРО ФРИГО, Пожега; ЛАКИ, Ариље; SWEET ХОУСЕ EXCLUSIVE, Сопот; MIRAX АГРАР, Београд; БМН МАЛИНАС, Пожега.
-Циљ наступа наше привреде на овом највећем прехрамбном сајму у Европи јесте промоција и повећање извоза из Србије на тржиште Немачке и целе Европске Уније. Овогодишња АНУГА биће одржана у хибридном формату, који подразумева учешће излагача на сајму уживо, али и на дигиталној платформи Anuga@home која ће бити активна до краја године и служиће као јединствена мрежа за повезивање свих излагача и посетилаца сајма-објашњава Зорана Делић из Привредне коморе Србије.
Ова манифестација, по њеним речима, пружа могућности српским компанијама да се упознају са новим производима, технологијама и светским трендовима у прехрамбеној индустрији, упознају нове добављаче за европско и друга инострана тржишта, сагледају своју позицију у односу на тржишну утакмицу и конкуренцију.
Све иновације, најновији трендови у индустрији хране, занимљиве чињенице о будућности прехрамбене индустрије биће представљене током пет дана трајања сајма.
Мање шећера, мање вештачких састојака, заменска меса и алтернативни протеини, супер храна, без глутена, коришћење древних житарица и више биљних и природних арома, само су неки од трендова о којима ће се више чути на сајму у Келну.
АНУГА је највећи светски међународни сајам прехрамбене индустрије и најзначајнији за све произвођаче и извознике хране широм света. Одржава се сваке друге године у Келну, у сајамском простору КЕЛН МЕСЕ (Koelnmesse ГмбХ) површине 284.000м². У 2019. години 7.972 излагача из више од 100 земаља представило је своје производе пред више од 170.000 посетилаца из 200 земаља света.
Сајам чини десет тематских целина одвојених по павиљонима – готови производи, млеко и млечни производи, смрзнути производи, месо и месне прерађевине, алкохолна и безалкохолна пића, топли напици, пекарски производи, органски производи и ануга кулинарски концепт.