"Дунав осигурање" брине о вашем мобилном телефону: Фантастично осигурање покрива све незгоде, чак и у иностранству
Потребно је само пријавити случај у року од три дана
Према прошлогодишњем истраживању спроведеном у Србији на узорку од 807 испитаника, чак 45 одсто изјаснило се да су били у ситуацији да су сами оштетили телефон. Проценат оних који су испустили мобилни је 38 одсто, а десет процената мање је имало незгоду са течношћу.
Замисли да се нешто овако догоди вама. Шта бисте прво помислили? Да ли га могу спасити феном? Или можда да га ставим у пиринач? Да ли је поломљен дисплеј или је само напрсло стакло? Колико ће да кошта поправка? Једно је сигурно. Ова питања не бисте постављали да сте на време осигурали свој телефон.
Компанија "Дунав осигурање" развила је нову услугу намењену МТС постпејд корисницима: осигурање мобилног телефона. Приликом његове куповине у некој од МТС пословница сада имате могућност да уређај осигурате на 24 месеца. Ово осигурање покрива управо она оштећења за које гаранција произвођача не важи, као што су лом уређаја услед пада, удара или притиска; кратки спој; поливање течности на мобилни телефон; деловање паре на уређај; ненамерне погрешне употребе; директног или индиректног удара грома и нестанак мобилног због крађе или разбојништва.
Уколико вас једна од ових непријатних ситуација задеси у инострантву, будите без бриге. Осигурање мобилног телефона нема територијално ограничење и важи свуда у свету. Потребно је само незгоду пријавити у року од три дана, позивањем контакт центра на број 0800 130 147, електронски или доласком у најближу мтс пословицу.