Фајненшл тајмс прогласио БАТ европским лидером за заштиту климе
Реномирани међународни пословни лист Фајненшл тајмс (Финанциал Тимес) доделио је БАТ-у титулу лидера за заштиту климе (Цлимате Леадер) међу европским компанијама.
Еколошко, друштвено и корпоративно управљање представљају кључни део БАТ-ове корпоративне стратегије за изградњу боље будућности за све (А Better Tommorrow™), кроз смањење утицаја свог пословања на здравље и креирање већег избора производа смањеног ризика за потрошаче.
- БАТ је изузетно предан томе да буде одговорна компанија и да смањи свој утицај на околину. Јако смо задовољни што нас је Фајненшл тајмс прогласио једним од лидера међу компанијама које предводе борбу против климатских промена - изјавио је Кингсли Витон (Kingsley Wheaton), генерални директор маркетинга БАТ-а.
БАТ се у свом најновијем извештају о одрживом пословању (ЕСГ извештај о еколошком, друштвеном и корпоративном управљању за 2020. годину) обвезао да ће постићи угљеничну неутралност у читавом свом ланцу вредности до 2050. године. Уз смањење угљеничног загађења, компанија је поставила циљ да до 2025. године почне да користи 30 одсто рециклиране воде, као и да ће у истом временском периоду сертификовати 100 одсто својих производних локација сертификатом Савеза за управљање водама (AWS). На овај начин компанија улаже и у подизање стандарда одрживог пословања, а поменуто признање Фајненшл тајмса само је једно у низу бројних признања за напоре које компанија улаже у друштвено одговорно пословање.