Француски гигант улаже у српски FitPass, лидера на домаћем тржишту
Док српска економија очекује повећање француских инвестиција након посете председника Француске Емануела Макрона, једна домаћа компанија се већ изборила за исте.
Наиме, лидер на српском тржишту спорта FitPass у чијем систему се налази 1200 спортских објеката, заинтересовала је француског гиганта Уп групу, која је убрзо и решила да уложи управо у ову нашу компанију.
FitPass је званично објавио ново партнерство као и продају удела у капиталу овој француској мултинационалној компанији која послује у више од 30 земаља широм света. Иако већ има доминантну позицију на тржиштима Србије, Босне и Херцеговине и Грузије, FitPass ће од сада моћи још брже да се развија кроз кооперацију и константну финансијску, оперативну и едукативну подршку француског партнера.
Улагањем у FitPass, Уп група шири своју понуду услуга, које њихови клијенти могу да пруже својим запосленима, те сад уз бенефиције из области хране, одмора, разних услуга и културно-уметничких активности, додају и спорт.
Уп група планира да понуди овај бенефит својој бази од више стотина хиљада компанија, јер ће на тај начин побољшати статус запослених и повећати проценат њиховог задржавања у радном односу. FitPass бенефит ће у самом старту бити представљен у 5 земаља.
- Улагање у производ FitPass-a је у савршеном складу са нашим главним стратешким приоритетима: диверзификовање понуде и учвршћивање нашег интернационалног присуства. Овакво решење, које омогућава приступ физичкој активности, нарочито када говоримо о односу послодавца према својим запосленима, одговор је на новонастала очекивања наших клијената и корисника бенефита. Врло је битно да само решење доприноси, у ширем смислу, политици јавног здравља и благостања, која се препознаје и признаје у оквирима Светске здравствене организације - наглашава Јусеф Ашор председавајући и ЦЕО групације.
Огњен Радић, директор FitPass-a истиче:
- Занимање УП групе за нас представља велику част и изузетну могућност за наш даљи развој. Свеобухватна комплементарност FitPass-a и Уп групе кроз елементе попут бенефиција запослених, експертизе, историје и својих вредности, а посебно међународним присуством, омогућава интензивитет експанзије. Управо смо освојили наредних 10 година, читаву деценију!
FitPass иновативно решење за растуће међународно тржиште
Фитнес тржиште на глобалном нивоу се сусреће са експоненцијалним растом, а овај тренд је примећен највише у Европи. Управо у том делу света број спортских чланарина расте у просеку 4% годишње од 2016. што је узроковало преко 60 милиона корисника у 2018. са обртом већим од 25 милијарди евра.
Уп развија системе плаћања и организује решења која побољшавају бизнисе кроз разна тржишта, а такође и свакодневни живот запослених, као и обичних грађана будући да им нуди слободу избора и разноликост коришћења услуга.
Уп групација представља међународну корпоративну групу чија независност је гарантована уравнотеженим односима и поверењем међу стејкхолдерима. До сада имају 3.600 запослених који раде у више од 30 земаља, а до 2018. године је остварен промет од чак 532 милиона евра.