Хенкел остварио добре резултате на пољу одрживости у претходној години
Компанија Хенкел жели да створи одрживу вредност, како за своје клијенте и потрошаче, тако и за целокупно друштво, а истовремено планира и да утростручи своју ефикасност до 2030. године
- У 2017. години јасно смо показали напредак у имплементацији наше стратегије одрживости и достизању циљева одрживости. Поносни смо на чињеницу да су многе међународне рејтинг агенције наша достигнућа оцениле одличним оценама и признале Хенкел као једну од водећих светских компанија у области одрживости - рекла је Kathrin Менгес, извршна потпредседница за људске ресурсе и председавајућа Хенкеловог Савета за одрживост.
Компанија Хенкел жели да створи одрживу вредност, како за своје клијенте и потрошаче, тако и за целокупно друштво, а истовремено планира и да утростручи своју ефикасност до 2030. године.
У прошлој финансијској години, компанија је још једном постигла конкретан напредак ка достизању својих прелазних циљева за 2020. годину, у поређењу са почетном 2010. годином. Потрошња енергије и емисије ЦО2 (по тони производа) смањиле су се за 24 одсто, количина отпада (по тони производа) је смањена за 32 одсто, док је потрошња воде по тони производа опала за 24 одсто. Заштита на раду (за милион радних сати) побољшана је за 17 одсто, док је нето продаја по тони производа повећана за 5 одсто.
Уопштено гледајући, Хенкел је успео да значајно побољша однос између остварене вредности и еколошког отиска за 43 одсто у односу на почетну 2010. годину, а до 2020. године, компанија планира да повећа ефикасност искоришћења својих ресурса за 75 одсто.
Додатно, компанија тежи томе да до 2030. године у целости снабде своју производњу електричном енергијом из обновљивих извора, а прелазни циљ тога је да се оствари покриће за 50 одсто производње до 2020. године. На овај начин Хенкел следи дугорочну визију да постане компанија која има позитиван утицај на климу.
- За напредак који смо остварили у 2017. години, највећим делом треба да захвалимо бескрајној посвећености наших запослених - рекла је Kathrin Менгес и додала:
- Од 2012. обучили смо више од 50.000 запослених да буду амбасадори одрживости - што овај програм чини једним од Хенкелових највећих образовних иницијатива до данас. Ми не желимо само да пренесемо знање о одрживости нашим запосленима, већ и да их охрабримо да то знање поделе са својим колегама, добављачима, купцима, па чак и школарцима како би дали допринос друштву. То је важан корак ка томе да се да још већа улога теми одрживости у планирању свакодневних активности за сваког појединачног запосленог.
Поред својих запослених, Хенкел укључује и своје партнере у ланац вредности. На пример, компанија ради заједно са Банком пластике, друштвеним предузећем које има за циљ да очисти океан од пластике укључивајући и ангажујући сиромашне људе. На прихватним станицама, као што је она на Хаитију, локалне заједнице имају могућност да предају пластични отпад који су прикупили, те да га замене за новац, донације у роби или друштвене услуге. Ова пластика се потом прерађује за поновну употребу као рециклирани материјал, како би се одржала економија кружења.
Хенкелово одрживо пословање и настојања импресионирали су и стручњаке за одрживост, рејтинг агенције и тржишта капитала, те је Хенкел, између осталог, уврштен у "Дау Džons" (Dow Јонес) Светски индекс одрживости (ЂСИ World), као и индексе ЕЦПИ, Ethibel, Euronext Вигео Еирис, ФТСЕ4Гоод, Глобал Challenges, МСЦИ ЕСГ Леадерс и СРИ, STOXX Глобал ЕСГ Леадерс. Према рејтингу компанија Оеком Research и Sustainalytics, Хенкел је препознат као водећа компанија у својој грани индустрије.
Више информација о одрживости у компанији Хенкел је доступно на адреси www.henkel.com/sustainability.