Холограм је нова топ бизнис тема: Први клијенти се већ пријавили и Тим Дрејпер инвестира
Корпорације виде холограме као иновативан начин комуникације са запосленима и купцима, уз смањење путовања
Марк О'Нил, главни извршни директор компаније "Цолумбиа Схипманагемент Лтд.", обично одлази на десетине путовања годишње - на далеке локације - како би се састао са 17.000 чланова посаде 400 пловила којима његова компанија управља.
Свакако да није лако све то испратити, пре свега физички, тако да би иновативне технологије умногоме могле олакшати посао бизнис лидерима из целог света.
ФАСЦИНАНТНО И ЈЕЗИВО: Премијерка Новог Зеланда се обратила публици као холограм! (ВИДЕО)
Самсунг развија “паметне” наочаре: Холограмски позиви и АР револуција (ВИДЕО)
Током 2020, прошле и ове године, већ смо засигурно утврдили да је рад на даљину трансформисао тржиште, али и уопште свакодневне навике људи, ипак, домети су још већи.
Блумберг ових дана пише о "шефу који би могао постати холограм", односно о томе како се О'Нил у јануару текуће године појавио у 3Д сјају на конференцији у Манили - али је путовао само неколико километара далеко од седишта компаније на Кипру.
О'Нил је учествовао у догађају као холограм, у природној величини, унутар кутије високе више од 2 метра, и могао је да комуницира са аудиторијумом преко екрана на Кипру.
"Цолумбиа Схипманагемент Лтд." планира да користи ову технологију за обуку радника, без потребе да људи путују широм света. Овом директору се поменута идеја толико допада да планира да купи још јединица за друге канцеларије.
Био је то прави "пошаљи ме" тренутак. Осећали су да сам заиста тамо - рекао је.
Сличне иницијативе подржавају и многи стартапи, као и гиганти Гугл и Мајкрософт. Ове компаније настоје да обезбеде холографске комуникационе услуге предузећима, а фирме попут ДХЛ, Новартиса и IWC Schaffhausen - већ су се пријавиле као клијенти.
Блумберг даље пише да су компаније, подстакнуте пандемијом, имале шансу да поново размисле о правилима рада, при чему корпорације виде холограме као иновативан начин комуникације са запосленима и купцима, уз смањење путовања.
Целокупно подешавање коштало је "Цолумбиа Схипманагемент Лтд." 160.000 долара, иако Портл продаје појединачне кутије за 65.000 долара, а нуди и "верзију стола" од 5.000 долара. Портл је прикупио 15 милиона долара од инвеститора, укључујући Тима Дрејпера.