ХРВАТИ "ВОЛЕ" ОЛДТАЈМЕРЕ: Просечна старост аутомобила у Хрватској ВИШЕ ОД ДЕСЕТ ГОДИНА
Грађани Хрватске у просеку возе аутомобиле старије од десет година.
Грађани Хрватске у просеку возе аутомобиле старије од десет година, што негативно утиче на безбедност саобраћаја.
Хрватска је са 77 погинулих на милон становника при врху лествице међу земљама ЕУ.
Ако сте у Хрватској, овим новчаницама не смете плаћати
ВРУЋИНА убрзала жетву ПШЕНИЦЕ, а ево шта можемо да очекујемо од приноса
ПАМЕТНИ ТЕЛЕФОНИ МЕЊАЈУ ЉУДСКИ СКЕЛЕТ: Толико често гледамо надоле, да смо добили КОШЧАТИ ШИЉАК на лобањи
Прошле године на хрватским путевима било је око 1,7 милиона возила, од којих је 1,14 милиона било старо 10 и више година, док је тек нешто више од 11 посто, односно 186.000, било у категорији од две до пет година, а 102.000, односно око шест одсто, старости до једне године.
Више од четвртине возила старијих од 10 година било је неисправно, а Жељко Шарић са загребачког Саобраћајног факултета каже да старија возила, осим што су често технички неисправна, имају и слабију сигурносну опрему, те су њихови возачи угроженији када дође до незгоде.
СОЛИДАРНОСТ НА ДЕЛУ: Пчелари из Шумадије донирали ројеве колегама из Кикинде
Бука је понекад добра: Убудуће електрични аутомобили неће смети да се шуњају иза вас
Детаљно објашњење: Како да упишете вашу некретнину и 4 начина да избегнете преваре
Навео је да је у 2018. години у саобраћајним незгодама у више од 80 одсто случајева било укључено бар једно возило које је старије од пет година. Бољем стању возног парка на хрватским путевима, допринело би пореско растерећење возача.