ИАБ ДИГИТАЛ DAY 2023 ФОР BETTER WEB
18.мај 2023., хотел Хилтон
На самом отварању овогодишње ДИГИТАЛ DAY конференције 18.маја у хотелу Хилтон у 10х, Ђорђе Букинац, Хеад оф Гроуп М Nexus, ће нам представити овогодишње резултате AdEx извештаја на српском тржишту. AdEx је референтни извештај који детаљно описује процењену потрошњу на дигитално оглашавање на европским тржиштима. ИАБ Сербиа се придружила студији 2012. године и од тада се извештај представља на годишњим конференцијама Удружења, а у питању је резултат истраживања, прорачуна и процене ИАБ Србија експертског тима који чине кључни играчи у индустрији.
Програм конференције са темом ФОР BETTER WEB обогатиће и предавања истакнутих експерата у својим областима.
Јијиан, CX Хеад оф Пресалес, САП, један је од водећих стручњака за корисничко искуство који је са само 19 година направио свој први веб сајт за е-трговину.
Борис Stojanović,GlueIQ партнер,награђивани маркетиншки стручњак ,који је покупио све светске најпрестижније маркетиншке и рекламне награде причаће вам о томе како да купце претворите у обожаватеље.
Лукас Винклер је Аудиенце Девелопмент Манагер у једној од највећих европских компанија за истраживања података на интернету,Гемиус-у.
Алекандру Јијиан, CX Хеад оф Пресалес, САП, инжењер по занимању, приповедач у срцу, управља са техничке стране у САП-у корисничким искуством у 26 земаља. Један је од водећих стручњака за корисничко искуство који је са само 19 година направио свој први веб сајт за е-трговину, док се данас фокусира на пројекте у сфери дигиталне трансформације, чиме ће се бавити и његово предавање под називом ”Сутрашњи свет”.
Борис Стојановић, GlueIQ партнер, добитник престижних светских награда из области маркетинга је маркетиншки стручњак који се фокусира на увиде засноване на подацима, стратегији, креативном развоју, иновацијама и технологији за интеракцију са публиком.Каријеру је изградио подизањем свести о бренду, а његово двадесетогодишње искуство укључивало је развој екосистема, производа и услуга заснованих на дигиталним подацима за предузећа са листе Фортуне 500. Његов рад укључује концептуализацију и извођење на мобилним платформама, веб локацијама, вештачкој интелигенцији, физичким/дигиталним искуствима, дигиталним пословним стратегијама.
Ове године нам одговара на питање: Како претворити купце у обожаватеље?
„У данашњем свету забринутости за приватност на мрежи, брендови морају много више да раде да би постали и остали релевантни за своју публику.“Борис ће причати о тренутној потрошњи у Северној Америци, како компаније са листе Фортуне 500 данас решавају проблеме, као и постепеном постављању колачића треће стране и њиховом утицају, као и о примеру индустрије ( канабис) у којој колачићи треће стране нису дозвољени и који су изазови.
Лукас Винклер је Аудиенце Девелопмент Манагер у једној од највећих европских компанија за истраживања података на интернету, Гемиус-у. Део је Гемиуса од 2014. године, а одговоран је за пословни развој пројеката мерења публике у земљама у којима је Гемиус присутан. Пре ангажмана у Гемиусу радио је у медијима као групни истраживач интернета у ЦМЕ и у Гемиусовој партнерској компанији Mediaresearch на пројекту мерења публике у Чешкој.
Продаја котизација за ДИГИТАЛ DAY конференцију је отворена до 15. маја, а више информација можете наћи овде.