ЈАВНО САОПШТЕЊЕ КОМПАНИЈЕ UNIQA: Заштита интереса клијената на првом месту
Адекватно спровођење закона.
Компанија UNIQA осигурање жели да обавести јавност да је након детаљне унутрашње контроле утврђено да је одређена особа учинила злоупотребу службеног положаја и учествовала у превари. Овим је начињена велика штета угледу Компаније.
Према досадашњим информацијама, ова особа је грађанима нудила непостојеће животно осигурање уз обећање високих месечних камата за готовинска плаћања у девизама. Грађани који су прихватали лажне понуде добијали су фалсификоване потврде о пријему новца. Новац предат у готовини никада није уплаћен на рачун UNIQA животног осигурања. У складу са Законом о спречавању прања новца и финансирања тероризма, као и Законом о девизном пословању Републике Србије, осигуравајућа друштва немају право да приме новац у готовини и у девизама. UNIQA осигурање се овога стриктно придржава.
Одмах по утврђивању ових чињеница UNIQA је обавестила све надлежне државне институције и пружа сву потребну помоћ у поступцима који су покренути.
UNIQA осигурање дубоко жали због довођења свог имена у везу са незаконитим радњама и предузеће све мере како би заштитила интересе својих клијената и свој углед.
Заштита интереса клијената остаје и даље апсолутни приоритет UNIQA осигурања. Права свих клијената су у потпуности обезбеђена и сигурна, а тако ће остати и убудуће.
Задовољство и поверење клијената одувек су били основни постулати пословања UNIQA осигурања, а биће учињени максимални напори да се све евентуалне злоупотребе спрече.