Још 3 дана до конференције "Дигитал Day Лите"
Сви они који су заинтересовани, уз претходно обезбеђену котизацију, ће моћи прате online пренос конференције Дигитал Day Лите уживо на веб страни.
Еволуција дигиталне индустрије у претходних десет година тема је најзначајније дигиталне конференције у региону Дигитал Day Лите, која ће се одржати у хибридном формату 3. јуна 2021, а моћи ће да се прати на сајту конференције Дигитал day.
ВАЖНО ЗА СВЕ ГРАЂАНЕ! Промењена одлука Кризног штаба - НОВИ РОК за 3.000 динара за вакцинисане, морате да испуните овај УСЛОВ
РЕЗУЛТАТ СНАЖНЕ ЕКОНОМИЈЕ И УСПОНА СРБИЈЕ - "ГРМЕЋЕ" ШИНАМА: Брзи возови за нашу земљу биће најмодернији у Европи
Програм једнодневне конференције бавиће се рекапитулацијом најважнијих дешавања у дигиталној индустрији и дигиталној заједници од њених почетака, а на самом почетку програма, Игор Чернишевски, председник Комитета за едукацију у ИАБ Сербиа, представиће резултате AdEX истраживања за 2020. годину. Наставак програма обележиће 2 панел дискусије, 4 keynote предавања и 2 студије случаја представника водећих светских и домаћих дигиталних компанија.
Први међу keynote предавачима биће Иван Радојичић, Бранд Партнерсхипс Манагер из компаније ТикТок који ће говорити о томе како је ова платформа, креирана за забаву и разоноду са мисијом да инспирише креативност и доноси позитивно расположење код својих корисника, на темељима учинковитог алгоритма вештачке интелигенције и живописне заједнице ТикТок "креатора", израсла у неисцрпан извор виралних трендова, који не само да што су данас део популарне културе, већ свакодневно пружају значајне пословне ефекте брендовима, агенцијама и креаторима широм света. Гледаоци ће сазнати шта ТикТок чини јединственим и како брендови могу да се активирају на овој платформи.
Следећи keynote предавач, Гертон Бејо, оснивач и ЦЕО из агенције Ватра, ће говорити о томе како је претходна деценија била је деценија промена и прилагођавања маркетиншких агенција и свих професионалаца у креативној и комуникационој индустрији дигиталном начину комуникације и како ће се промене у надолазећој ери развијати брзином светлости. Да би преживеле, маркетиншке агенције ће морати да се трансформишу у гигантске производне машине дизајна, услуга и пружања садржаја.
Како су се развијале оглашивачке кампање на дигиталним каналима и како је комуникација са потрошачима на друштвеним мрежама и порталима имала ефекте у даљој изградњи једног глобалног бренда какав је Бургер Кинг, говориће Соцо Нунез де Цела, представница те компаније, чије су кампање препознате од стране дигиталне заједнице као инспирација за адекватно обраћање циљним групама.
Своје предавање о еволуцији дигиталних огласника као константи, одржаће Биљана Стојковић, Chief Дигитал Officer из огласника Сасоманге, којим ће дати осврт на то како су се огласници истовремено прилагођавали дигитализацији и навикама потрошача.
Учесници панел дискусије "Стате оф дигитал: 2011 вс 2021" покушаће да одговоре на питања није ли фактор времена у дигиталу потпуно ирелевантан с обзиром на то да се промене дешавају свакоднавно, да ли смо из концепта локалне конкуренције прешли на концепт глобалне, да ли српски дигиталци побеђују у "мечу" дигиталних трендова и зашто. На питања одговарају дигитални асови: Срђан Шапер, оснивач I&F групе и Игор Жежељ, Chief Executive Officer у Адриа Медиа Групи. Модератор панела је Александра Мартиновић, Chief Executive Officer портала Србија Данас.
У панелу "Кидамо ли дигитал већ десет година?" говориће се о томе како је од изолованих феонмена дошло до невероватне експанзије дигиталних агенција, о настанку и развоју дигиталног маркетинга у Србији, о томе како је све почело и како су настале прве дигиталне маркетиншке агенције – да ли је то била храброст, визија или проста потреба тржишта. А да овај панел не би био само хроника дигиталне индустрије у сумирању где су и шта урадили за ових десет година и да ли су заиста покидали тај дигитал учествоваће: Данка Трбојевић, Манагинг Дирецтор агенције Дриве, Горан Јанкулоски, менаџмент партнер из Жишке, Весна Ћеранић, Associate Партнер из агенције Executive Гроуп и Игор Грмуша, Country Манагер из агенције Дегордиан. Модератор панела је Иван Живковић, Манагинг Дирецтор из агенције Пионири Communications.
На крају програма гледаоце очекује представљање студије случаја "Како један пиратски бренд плови тржиштем?" - како је (Рум) Касато бренд који је за 30 година стекао култни статус без икаквог оглашавања уз један пиратско-храбар потез доживео да буде тема серијала сјајних стрипова о Касато Пирату који је, судећи по метрикама, привукао пажњу омладине остваривши на крају и сјајне бизнис резултате. О овом подвигу говоре Миља Шљакинић из Жишке и Андреја Срећковић из компаније Jaffa Црвенка.
Истог дана, након конференцијског програма, биће одржана и додела награда ИАБ MIXX Awards најбољим дигиталним агенцијама за кампање и пројекте реализоване у току 2020. године.
Сви они који су заинтересовани, уз претходно обезбеђену котизацију, ће моћи прате online пренос конференције Дигитал Day Лите уживо на веб страни www.digitalday.rs.