Како су твитераши помогли кампањи ПКС-а: 360.000 хиљада прегледа за 3 дана
Председник ПКС објашњава да је идеја за овакав спот настала на његову иницијативу
Након велике прашине која се на друштвеним мрежама подигла након емитовања најновијег спота Привредне коморе Србије за пројекат "Чуваркућа", председник ПКС Марко Чадеж се вечерас захвалио свим критичарима овог спота.
Стекните знање примењиво у пракси, студирајте Дигиталне медије и комуникације
Подршка Еврокоморе убрзању евроинтеграција западнобалканских економија
ЗВАНИЧНО ЈЕ - СРБИЈА ДОБИЈА ТРЕЋУ КОВИД БОЛНИЦУ! Нова медицинска установа биће у Новом Саду
- Захваљујем онима који мисле да смо погодили, онима што верују да смо претерали, промашили на помоћи у привлачењу пажње на значај чина куповине домаћег. Чуваркућа је постала вирална. Производи са жигом расту до 40 од сто - рекао је Чадеж и позвао оне најгласније да учествују у следећем промотивном споту, и то као редитељи и текстописци, иако се одмах на почетку свог твита захвалио ауторима спота.
Председник ПКС објашњава да је идеја за овакав спот настала на његову иницијативу, а уз консултације са сарадницима, те да верује да се управо на овакав начин постигла невероватна видљивост ове кампање.
- Свидели се спотови или не, морате признати да изгледају светски! И то смо успели, уз помоћ производа створених у Србији. Асоцијације на спотове су питање маште појединца, а ми смо постигли оно што смо и желели! Уз помоћ знаних и незнаних корисника потпуно бесплатно, својим шеровима и коментарима, позитивиним и негативним, успели смо да за само четири дана наше спотове види више од 360.000 људи - напомиње Чадеж.
Како је објаснио, спотове за ПКС-ов пројекат Чуваркућа потписује један од најпознатијих визуелних уметника Миша Обрадовић, напомињући да је "сваки динар уложен у ове спотове вишеструко оправдан".
Трајање кампање: 4 дана
Број прегледа: 366.006
Рекордер: 125.000 на twitteru је прегледан спорт који почиње са девојком у црвеној тканини, који је имао и највише коментара
Остали прегледи: Највише прегледа било на Facebook и Инстаграма