КЊАЗ МИЛОШ ОД САДА У НОВОЈ ФЛАШИ: Посебна новина на боци - Брајева азбука
Бренд Књаз Милош у нову годину поносно је ушао са новом, редизајнираном боцом, која ће током јануара бити доступна широм земље.
Новим изгледом и дизајном ПЕТ боце компанија Књаз Милош крунише205 година постојања свог истоименог бренда.
- Књаз ће и у новој флаши да настави да негује квалитет и вредности које су га учиниле симболом овдашње породичне традиције и делом заједничке историје. Верујемо да нас управо традиција дуга више од два века обавезује да љубитељима аутентичне минералне воде Књаз Милош, која је синоним за своју категорију, континуирано представљамо највише светске домете наше индустрије - каже генерални директор компаније Књаз Милош Милош Стојисављевић.
Посебна новина на новој боци Књаза јесте испис бренда Брајевом азбуком, како би био читљив и доступан и слепим и слабовидим суграђанима. Овим пионирским подухватом на нашем тржишту Књаз Милош жели да буде добар пример свим произвођачима и поручи да бригом о потребама свих потрошача значајно олакшавамо и улепшавамо свакодневицу једни другима.
Нова боца инспирисана је старом стакленом амбалажом Књаза, па овим редизајном компанија на наше тржиште доноси актуелни светски тренд повратка класичним, препознатљивим и непролазним формама. Атрактивношћу и лакоћом употребе, Књаз се у новој флаши враћа једноставности и изгледу која су га прославили.