Креатори нових тенденција на конференцији Дигитал Day 2022
Конференцију ће обележити наступ дигиталних стручњака који нису само посматрачи занимљивих промена, већ креатори нових тенденција
Крај света каквог познајемо симболичка је инспирација овогодишње Конференције Дигитал Day 2022, која ће се 9. јуна одржати у београдском Дорћол Платзу. Појава која изразито карактерише наше време је непрекидан низ коренитих промена које свет померају ка сфери дигиталног. Промене нашег друштвеног окружења, начина на који стварамо и доживљавамо лична и пословна искуства, промене у глобалној економији, индустрији забаве или маркетингу одређени су новим, дигиталним феноменима и трендовима који се смењују невероватном брзином, толиком да их је тешко уочити, дефинисати и искористити.
Док бринемо глобалне бриге поремећених ланаца снабдевања и скока инфлације, локално разматрамо последице укидања колачића и зеро-цлицк претрага, појмови који су нам брзо ушли у маинстреам, попут криптовалута или незамењивих токена (НФТ) доживљавају преконоћне успоне и егзистенцијалне ломове. Можда размишљамо да због посла или личне радозналости “сиђемо” у алтернативну реалност Метаверзума или Децентраленда, као маркетари жудимо за успешним виралом, као родитељи прибојавамо се разних изазова са којима ће се сусретати генерације које долазе.
О свему овоме говориће се на једанаестој, најзначајнијој дигиталној конференцији у региону Дигитал Day.
Конференцију ће обележити наступ дигиталних стручњака који нису само посматрачи занимљивих промена, већ креатори нових тенденција. Међу њима, посебно место заузима ‘прва шесторка’ конференције:
Родриго Алиер, извршни директор компаније Глово за партнерства и брендове, одржаће презентацију “Окончање досадашњег модела места трговинске размене”. Са растом и развојем тржишта, учесници су у потрази за начинима стицања компетитивне предности унутар динамичног екосистема. Тако и компанија Глово планира да свој тржишни модел унапреди са трокомпонентног на четворосегментни (4-сидед маркетплаце модел).
Арнас Класаускас, саоснивач и директор маркетинга у Kiss Agency, говориће о крају постојећег концепта куповине медијског простора (медиа buying), са посебним освртом на стратегије великих играча као што су Facebook и Google Адс, а које све више инсистирају на садржајима које креирају корисници.
Svyatoslav Biryulin, творац Пеопле Басед Strategy концепта, откриће нам којих заједничких 16 ствари имамо са нашим „глупим комшијом“ и због чега најбољи маркетари знају да пут до успеха води преко испуњеног обећања да ће одређена основна људска потреба бити задовољена.
Јасон Барнард, оснивач и генерални директор, Калицубе објасниће нам због чега су алгоритми високотехнолошких компанија попут мале деце жедне знања. Учећи све о нама, ти алгоритми осмишљени су да би користили корисницима, клијентима и власницима. Али, ако су они деца, ми смо одрасли који морају да их науче шта смеју, а шта не смеју. Барнард је развио концепт “Гоогле као дете” и у свом обраћању ће нам изнети на који начин морамо учити то дете да буде добро и дигитално васпитано.
Андре Алпар, инвеститор и дигитални стратег, је „серијски предузетник“ који је поред више компанија развио и четири маркетиншке агенције и који је након 20 година искуства као дигитални маркетар, постао инвеститор. Андре ће у току своје презентације објаснити како се начин на који комуницирамо преко рачунара, телефона и других уређаја радикално мења ка #VoiceFirst свету, какве ће то промене донети у будућности и на који начин утицати на дизајн производа и маркетинг.
Презентацију резултата AdEX истраживања за 2021. годину, која је неизоставни програмски део Дигитал Day конференције сваке године, представиће Ђорђе Букинац, као представник Радне групе за израду AdEx извештаја.
Поред сјајних keynote предавања, овогодишњи Дигитал Day обележиће чак осам панела, тематски подељених на агенцијски, медијски, гејмерски, евент, арт, перформанце, инфлуенцер и панел који ће представити УНИЦЕФ истраживање.
На панелу под називом “Енд оф цонсумптион оф медиа цонтент ас we know ит“ ће се говорити о изменама начина креирања и конзумирања садржаја, али и модалитетима пословања медијских компанија. Како да плаћени медији задрже своју публику, како да се наметну у мору бесплатног online садржаја и где се ex-YU регион налази када је модел претплате на медије у питању, говориће медијски и СЕО експерти: Јелена Дракулић (ЦЕО, Рингиер Србија), Недим Шабић (СЕО експерт), Даниел Фазлић (Дигитал Едитор ин Chief, Блоомберг Адриа) и Стеван Ристић (Генерал Манагер, Време), а панел ће модерирати Јасмина Копривица, Хеад оф Дигитал, Euronews Сербиа.
О индустрији организације догађаја говориће се на панелу “Show Муст Го Он”. Да ли је после пандемије евент индустрија наставила тамо где је застала 2020. или и у њој видимо неке “нове нормалности”, да ли ће се живи догађаји вратити у пуном сјају, а виртуелни отићи у други план, сазнаћемо из прве руке од пробраних панелиста: Сањина Ћоровића (Продуцтион Поол), Николе Врдољака (404 agency) и Ивана Петровића (Exit Foundation). Разговор ће водити Владимир Ковач, оснивач и хост, ДигиТалк.
“Адланд ин Тимес оф Change” је интригантан наслов панела посвећеног променама трендова у понашању потрошача током пандемије, са акцентом на домен дигиталног. Измене у начинима на који људи раде посао, проводе време са породицом, троше новац на куповину роба и услуга, забављају се и друже, отвориле су уједно и нове прилике и изазове у областима маркетинга и оглашавања. Лидери у овим гранама ће публици открити колико су оне заправо поремећене новим околностима и да ли те околности доносе више доброг или лошег за пословање. Катарина Прибићевић, Strategy & Growth Дирецтор, McCann Београд, ће у разговору са експертима из маркетиншких и адвертајзинг агенција покушати да мапира простор и нове шансе које би требало да преобликују читав дигитални екосистем. Учесници панела су: Борис Марчетић (Популар), Марко Пешић (Оватион BBDO) и Владан Анђелковић (New Медиа Идеас).
Овогодишњи Дигитал Day 2022 је место где ће професионалци, и сви које дигитал занима, моћи из прве руке да сазнају о светским тенденцијама у домену дигиталног постојања, пре свега кроз размену и пренос искустава од стране глобално и регионално најбољих у бранши.
Карте за догађај могу се набавити на сајту digitalday.rs по цени која је загарантована до 8. јуна.