КУРИРИ И ПОШТАРИ СВЕ ЧЕШЋЕ ПАКЕТЕ НЕ ДОНОСЕ НА ВРАТА: Да ли се грађани с правом љуте?
Курири у последње време, уместо да сами уруче пошиљку - доласком на врата примаоца, у поштанско сандуче убацују извештај о наводном покушају доставе, након чега пакет остављају у најближој пошти
Људи се жале да у последње време имају проблем с курирским службама, тј. да их нико не зове пре достављања робе, већ је аутоматски однесе у најближу пошту.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/05/11/profimedia-0362760025.jpg?itok=ce78FJPZ)
БИТКОИНИ ВРЕДНИ 70 МИЛИОНА ДОЛАРА ЗАВРШИЛИ НА ДЕПОНИЈИ СМЕЋА: Британац сад нуди богатство да прекопа ђубриште (ВИДЕО)
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/01/11/profimedia-0559438153.jpg?itok=qobg9Osg)
ТРАМПОВ ТРГОВИНСКИ РАТ СА КИНОМ БАЦИО САД НА КОЛЕНА: Стотине хиљада људи остало без посла
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2020/11/06/ekonomija_-_srbija_danas_1.jpg?itok=sY1ss9eU)
СРБИЈУ ЧЕКА НОВИ РАСТ БДП-а! Издвојено још 17,6 милијарди динара за подстицај: Подршка привреди у три смера!
На друштвеним мрежама та прича се пронела нарочито у доба пандемије, када су многи људи свакако седели код куће по цео дан, а посебно они којима је додељен карантин.
Портал НС Уживо је својевремено писао о том проблему, а онда су им се, након објављеног текста, јавили многи суграђани, али радници Поште, који кажу да "грађани немају разумевање", а за пропусте криве Управу.
Једна курирска служба је била на мети критика, због "несавесног пословања", односно зато што су "грађани сами ишли по пакете, док су курири отаљавали посао", писао је тада НС Уживо, а притом су муштерије уредно плаћале услугу доставе.
Курири, уместо да сами уруче пошиљку - доласком на врата примаоца, у поштанско сандуче убацују извештај о наводном покушају доставе, након чега пакет остављају у најближој пошти. То за последицу има редове и гнев грађана због губљења времена за услугу коју су уредно платили.
О томе колико су ове тврдње тачне говори више десетина порука људи који су се препознали и бар једном нашли у улози "оштећеног". Као разлог пропуста наводе плаћање лежарине, која се од недавно наплаћује након остављања пакета у пошти до тренутка преузимања.
Онда морају да плате износ пакета, трошкове доставе и лежарину. Било је и оних који тврде да поштари отаљавају посао, као и захтева да им буде "исплаћен новац за време проведено у реду".
Они који сматрају да поштари нису криви као разлоге наводе безобзирност Управе, пандемију, мањак радне снаге и већи обим посла током децембра. Радници Поште су, између осталог, овако реаговали:
"Ваљда и радници Поште Србије смеју да се разболе, радимо са пола кадра, а пола Србије седи код куће и из досаде само наручују. Докле бре више, цркли смо, а нимало разумевања од вас. Обратите се нашим надлежнима, јер то би и нама помогло. Хвала. Уморан радник Поште".